سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرآبادی:

مسابقات جودو ارتش های جهان سخت است

مربی تیم ملی جودو نیروهای مسلح گفت: رقابت های سختی را در پیش داریم و می‌دانیم که مدال آوری در این رشته ورزشی سخت است ولی امیدوارم دست خالی برنگردیم.

محمد امیرابادی مربی تیم ملی جودو نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:دومین مرحله اردو تیم ملی نیروهای مسلح  با برگزاری مسابقه انتخابی به پایان رسید. بچه ها در وضعیت خیلی خوبی قرار دارند و در مرحله آماده سازی هستند و تا 3ماه دیگر به مرحله مسابقه می رسند.

وی در ادامه افزود: مسابقات المپیک سیزم نیمه مهر ماه در کره جنوبی برگزار می شود و با هفت جودوکار در هفت وزن به این مسابقات که سی و چهارمین دوره از مسابقات ارتش های جهان است اعزام خواهیم شد.

امیر آبادی تصریح کرد: سومین مرحله اردوها نیز از اول تیر ماه تا نهم تیر ماه، در شهر شیراز برگزار خواهد شد و سپس چند روزی بچه ها استراحت خواهند کرد و مرحله چهارم هم از پانزدهم تا بیست ودوم تیر ماه در شیراز پیگیری خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله از اردوها 18جودوکار حضور دارند که صادق تیرانداز وعلی رضا حسین زاده به عنوان مربی، صدیقی مسئول پشتیبانی، یاوری مربی بدنساز و برغمدی به عنوان سرپرست ما را در این اردوها همراهی خواهند کرد و ترکیب جودوکاران حاضر در اردو هم ترکیبی از پرسنل کادر و وظیفه نیروهای مسلح است که به میزبانی ناجا برگزار می شود و از  محمد تقی عصار رئیس هیئت جودو نیروهای مسلح به خاطر حمایت های فراوان تشکر می کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رقابت های سختی را در پیش داریم و با توجه به اینکه مدال آوری در جودو سخت است امیدوارم که دست خالی برنگردیم و من به این تیم امیدوارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: امیر ابادی ، جودو ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.