سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشته

دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.


" آقای احمدی‌نژاد گفت: هزینه‌های آژانس در سال چقدر است؟ گفتم نمی‌دانم. مثلاً چند صد میلیون دلار. گفتند شما همین حالا به البرادعی زنگ بزنید و بگویید ما کل مخارج آژانس را پرداخت می‌کنیم.


با تصویب هیئت وزیران، مبلغ 480 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های مقابله با خشکسالی و استفاده بهینه از آب در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان قرار می‌گیرد.


بر اساس مصوبه هیئت وزیران، تولید، واردات، خرید و به‌کارگیری دستگاه‌های یونیزاسیون برای باران‌زایی و کاهش گرد و غبار به جز در امور تحقیقاتی، بدون مجوز کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری هیئت دولت ممنوع شد.


در مراسم افطار استانداران و معاونین وزرا، رئیس دفتر رئیس جمهور ضرورت اطلاع‌رسانی درست و به موقع را به عنوان یکی از وظایف خدمتی مسئولین مورد تأکید قرار داد و گفت: «باید در اطلاع‌رسانی درست پیشگام باشیم و اگر اطلاع‌رسانی نادرستی هم صورت گرفت، باید سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان داد لذا ضرورت دارد دستگاه‌ها روابط عمومی فعال داشته باشند.»


با تصویب هیئت وزیران، مبلغ نهصد و هفتاد و شش میلیارد ریال برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از سیل و خشکسالی استان گلستان در اختیار دستگاه اجرایی ذی‌ربط قرار می‌گیرد.


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه تردیدی در حمایت دولت از بازار سرمایه وجود ندارد، گفت: به صورت جدی علاقمند هستیم که بازار سرمایه کارکرد اصلی و طبیعی خود را داشته و بتواند به دور از مداخلات دولتی فعالیت کند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.