سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فانی: کلاس‌ پنجم و ششم ابتدایی ۲معلمی می‌شوند/تعویق در برگزاری آزمون استخدامی شایعه است

وزیر آموزش و پرورش از دو معلمی شدن پایه های پنجم و ششم ابتدایی از سال تحصیلی آینده خبر داد.

 به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران، فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل افزایش تعداد کتاب های درسی در این دو پایه تدریس تعدادی از کتاب ها بر عهده یک معلم و تدریس سایر کتاب ها نیز بر عهده معلم دوم خواهد بود.

 وی همچنین ضمن رد شایعه تعویق  آزمون استخدامی آموزش و پرورش  اظهار داشت : این آزمون تابستان امسال برگزار خواهد شد.

فانی طرح انتقال معلمان از سایر استان ها به استان تهران برای جبران کمبود معلم در این استان را منتفی دانست و افزود: بیشتر متقاضیان این انتقال خانم ها هستند و ما در تهران با مازاد نیروی زن روبرو هستیم. 
 
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: ساماندهی نیروی انسانی در هر استان با نیروی های موجود در همان استان اجرایی خواهد شد و تفاهم نامه ای نیز با هر استان در این زمینه منعقد شده است. 
 
وی ادامه داد: طرح رتبه بندی معلمان امسال با هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی خواهد شد و از مهر امسال احکام حقوقی معلمان بر اساس رتبه بندی جدید اِعمال خواهد شد. 
 
وزیر آموزش و پرورش از اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت برای تامین یارانه شیر مدارس نیز خبر داد و گفت: براین اساس توزیع شیر در مدارس امسال نیز همانند سال گذشته اجرایی خواهد شد.
 
وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت مستقل و جدا از آزمون فراگیر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد و نحوه اجرای آن نیز بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است.  

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
لطفاامسال دیگه برای دبیرومعلم عربی ازخانمهای رشته ادبیات عرب ودینی استفاده کنیدچون واقعاازوقتی که رشته دینی وعربی استفاده نمیشه معنویات واعتقادات کم رنگ وبی ارزش شده ضمنا چندساله ازاقادراین استفاده میشه دیگه نوبت خانمهاست
ساسان
۱۷:۱۵ ۲۸ تير ۱۳۹۴
آقای وزیر تابستان یه ماهش تموم شد
پس کی آزمون میگیرید
من که فرزند فرهنگی هستم تازه با وجود آزمون نگران پارتی بازی و قبول شدن یه عده از قبل هستم
لطفا عدالت را رعایت کنید
مسعود
۰۲:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۴
این همه خانواده ها و جوانان این مملکت رو به خاطر یه آزمون استخدامی اللاف نکنید خواهش می کنم محض رضای خدا زودتر اعلام کنید تا تکلیفمون معلوم شه.الان 4 ساله هی میگین امروز فردا....مگه مردم گناه ندارن؟ از خدا بترسید
ناشناس
۰۲:۲۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
به نظر من باید مثل دبیران راهنمایی باشه چون واقعا درس ها سنگین شدن وبه خصوص معلمان عزیز باید دوره ببینند