سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران:

مؤسسه میزان با 100 میلیارد تومان پول نقدش 50 درصد بدهی‌ها را تسویه کند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: روز سه‌شنبه این کمیسیون برای بررسی پرونده شرکت پدیده شاندیز و مؤسسه مالی و اعتباری میزان جلسه‌ای را با وزارت کشور، وزارت دادگستری، قوه قضاییه و... برگزار خواهد کرد.

عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص بررسی وضعیت پرونده پدیده شاندیز و مؤسسه مالی و اعتباری میزان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روز سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی مجلس با وزارت کشور، وزارت دادگستری، جهاد کشاورزی، وزارت اطلاعات، قوه قضاییه، نیروی انتظامی و بانک صادرات جلسه‌ای را برای بررسی موضوع پرونده پدیده شاندیز و مؤسسه مالی و اعتباری میزان برگزار خواهد کرد.

نماینده شیروان افزود:‌930 هزار نفر در مؤسسه مالی و اعتباری میزان سپرده دارند و خواهان رسیدگی به تکلیف و سرمایه مالی‌شان هستند و این در صورتی است که مسئولان میزان به دلیل عملکرد نامطلوب در زندان هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص اعتماد مردم به مؤسسه مالی و اعتباری میزان اظهار داشت: مردم با اندک درآمدی که داشتند به این مؤسسه و لوگوی معروف آن اعتماد و در این مؤسسه سرمایه‌گذاری کردند اما متأسفانه در حال حاضر سپرده خود را از دست دادند و ما باید محکم و استوار حق مردم را به آن‌ها برگردانیم.

عزیزی در ادامه گفت: مؤسسه مالی و اعتباری میزان 100 میلیارد تومان پول نقد در بانک مرکزی دارد. با این مبلغ 40 تا 50 درصد بدهی‌ها پرداخته می‌شود و با فروختن اموال میزان بقیه بدهی‌های مردم را می‌توان تسویه کرد.

وی درباره وضعیت پرونده پدیده شاندیز هم اظهار کرد: 140 هزار نفر در شرکت پدیده شاندیز سرمایه‌گذاری کردند که در جلسه روز سه‌شنبه باید تکلیف این پرونده هم مشخص شود.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۶:۰۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
قیمت سهام پدیده که بیش از یک ماه هست کارشناسی شده رو اعلام کنید تا شرکت بتونه سرمایه گزار جذب کنه و مشکلاتش حلشه