سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

بزودی کلنگ احداث پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب به زمین زده می شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب گفت: بزودی کلنگ پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی زده می شود که در مرحله احداث بیش از 10 هزار نفر اشتغالزایی دارد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه : پروین رضایی با بیان اینکه مهمترین هدف مناطق ویژه اقتصادی تولید صادرات محور است گفت: تولید در مناطق ویژه اقتصادی 18 درصد از سایر نقاط کشور ارزان‌تر است و این امرموجب افزایش تولید وکاهش قیمت و جذب سرمایه گذار می شود.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی در سال 90 تشکیل شد و در 92 به بخش خصوصی واگذار شد .مساحت زمین منطقه را نیز 142 هکتار است که تا 800 هکتار قابلیت گسترش دارد.

رضایی با اشاره به استقرار پتروشیمی و ایران تایر به عنوان مهمترین واحدها ادامه داد:حدود 20 واحد دیگر از جمله واحدهای تولیدی، صنایع تبدیلی کشاورزی، آرایشی و بهداشتی، مواد شیمیایی و ... در منطقه مستقر خواهند شد.

وی استقرار بانک، صرافی، واحدهای خدماتی و بازرگانی ، دفاتر مهندسی از جمله امکانات دیگر منطقه عنوان و بیان کرد: تنها چهار منطقه در ایران قابلیت تبدیل شدن به بندر خشک رادارد که منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب یکی از آنها است.




انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.