سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تبریز؛

ترکیه به چاهی که خود کنده سقوط خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ؛تجاوز ترکیه به خاک سوریه و عراق و بمباران مردم مظلوم یمن توسط رژیم سعوی را محکوم کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آیت الله محسن مجتعد شبستری در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز گفت: دولت ترکیه از ابتدا از آتش افروزان جنگ علیه سوریه بوده است و اکنون تیز به بهانه مبارزه با داعش ،مردم مظلوم سوریه و عراق را بمباران می کند. 

وی افزود:داعش بلای جان ترکیه خواهد بود و دولت ترکیه در چاهی که خود کنده سقوط خواهد کرد.

امام جمعه تبریز ضمن ابراز تاسف از بمباران مردم مظلوم یمن توسط رژیم آل سعود ،خاطر نشان کرد :عربستان سعوی با قبول و نقض مکرر آتش بس درصدد اجرای توطئه ای برای تجدید قوا و آمادگی نیروهای منصورهادی و القائده برای حمله مجدد و نیز منحرف کردم افکار عمومی است.

وی تاکید کرد مردم مجاهد یمن هرگز کوتاه نخواهند آمد و عربستان سعودی ،تجزیه و اشغال یمن را فقط در خواب می تواند ببیند.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری همچنین از دولت ،مجلس و شورای عالی امنیت ملی خواست در رسیدگی به متن و اجرای برجام عزت و مصلحت نظام ،کشور و مردم را به دقت در نظر بگیرند ؛زیرا که عزت و مصلحت نظام مهمتر از مسائل اقتصادی است.

وی به سفر اخیر سیاستمداران اروپایی به ایران اشاره کرد و گفت: بوی کباب به دماغشان رسیده است و آنها به خاطر مسائل اقتصادی و منفعت های خود به ایران سفر می کنند. 

عضو شورای مرکزی جامعه ی روحانیت مبارز گفت دولت های غربی بخصوص آمریکا قابل اعتماد نیستند زیرا درحالی که هنوز مذاکرات تمام نشده و مرکب برجام خشک نشده است آنها به صورت تهدید آمیز رجز خوانی می کنند و با بیان سخنان نخ نمای خود از گزینه های نظامی علیه ایران سخن به میان می آورند.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.