سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه شبکه چهار باشید

شبکه چهار برای روز یکشنبه آنتن پرباری دارد و می‌توانید با مجموعه تخیلی دوران کهن و فیلم سینمایی هیپنوتیزم همراه باشید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه چهار؛ شبکه چهار برای روز یکشنبه آنتن پرباری دارد و می توانید با مجموعه تخیلی دوران کهن و فیلم‌سینمایی هیپنوتیزم همراه باشید.

تحلیل هیپنوتیزم در قاب چهار
فیلم سینمایی«هیپنوتیزم» یکشنبه ساعت 23:15 روی آنتن سینما سینما با تحلیل شبکه علم و فرهنگ می رود.

این سینمایی را  لاسه هلستروم در سال 2012 برای سینمای سوئد کارگردانی کرده است و در آن توبیاس زیلیاکوس و میکاییل پرش برانت نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: خانواده کارآگاه یونالینا به دست افراد ناشناس به قتل می رسند و تنها بازمانده این حادثه پسر کارآگاه است که بر اثر شوک، توان بازگویی و یادآوری آن حادثه را ندارد. کارآگاه از دکتر اریک برای این امر کمک می گیرد. قرار است دکتر پسر نوجوان را هیپنوتیزم کند تا مشخصات قاتل را به یاد آورد اما در میانه های کار، یک ناشناس پسر دکتر اریک را می رباید و ...
    
بالاترين پيشنهاد به شبکه چهار رسید
سینمایی«بالاترین پیشنهاد»فردا یکشنبه ساعت 11روی آنتن جشنواره فیلمهای تابستانی می رود.

جوزپه تورناتوره در سال 2012 این اثر را برای سینمای ایتالیا در ژانر حادثه ای کارگردانی کرد تا در مقابل دوربین او جفری راش، جیم استرجس، سیلویا هوکس ایفای نقش کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: يک دلال بزرگ آثارهنري کلکسيون ارزشمندي را دور از چشم ديگران براي خود فراهم کرده است. او طي سال ها با کارشناسي هاي دروغين آثار هنري با ارزش ديگران را با کمترين قيمت خريداري کرده است. در اين راه نیز چند نفر از دوستانش او را همراهی می کنند اما او با همکارانش صادق نیست. پس از مدتي زن جواني وارد زندگي او شده و آنها به يکديگر علاقمند مي شوند. ناگهان در يکي از روزها متوجه مي شود تمام آثاري که طي سال ها جمع آوري کرده همگي ناپديد شده اند و ...

ادامه نقد روانکاوانه شخصیت های هنری در شبکه چهار
برنامه «مجله تئاتر» امشب در ادامه مبحث هفته گذشته، برای بررسی "نقد روانکاوانه شخصیت هنری نمایشنامه ها"، ساعت 23:15 روی آنتن می رود.

برنامه تخصصی «مجله تئاتر» برای بررسی و نقد روانکاوانه شخصیت های هنری نماشنامه ها، میزبان دکتر امیر حسین ندایی"استاد دانشگاه" است.

در این بخش از برنامه کارشناس مدعو درباره دیالوگ ها و رابطه آن با شخصیت نمایشنامه ها مباحثی را مطرح و آنها را نقد و بررسی روانکاوانه می کند. گفتنی است حشمت امینی، مسعود میرطاهری، امیر کربلایی زاده و فرزین محدث دیگر میهمانان این برنامه هستند.

در بخش دیگر این برنامه گزارشی از همایش تئاتر دینی در بجنورد پخش خواهد شد.

در آیتم جدید«دیدار با یک هنرمند بازیگر» این هفته رویا میر علمی"بازیگر تئاتر"در مقابل دوربین مجله تئاتر با مخاطبان گفتگو می کند.
 
تماشای دوران کهن از شبکه فرهیختگان
مجموعه نمایشی«دوران کهن» به کارگردانی آدرین هادگس و تیم هینز هر روز ساعت 18:20 روی آنتن می رود.

این سریال تلویزیونی محصول سال ۲۰۰۷ شبکه آی‌تی‌وی بریتانیا است.

این مجموعه تلویزیونی دربارهٔ حیوانات ماقبل تاریخ و آینده‌ است که بدلیل ناهنجاری وارد زمان حال می‌شوند. ناهنجاری زمانی یک پدیدهٔ تخیلی در سریال دوران کهن است که طبق این داستان در طول تاریخ همواره وجود داشته است.

یادآور می شود این سریال در سال ۲۰۰۸ نامزد دریافت جایزه بهترین سریال و بهترین جلوه‌های ویژه از مجموع جوایز بافتا شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.