سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

درخشش دو و میدانی کاران قمی در رقابت های کشوری دو و میدانی

تیم دو و میدانی قم در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 6مدال شد و در مجموع امتیازات تیمی در رده سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: علی رضایی رئیس هیئت دو و میدانی قم با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تیم قمی با حضور هشت ورزشکار در این رقابت ها با تیم‌های سمنان، مرکزی، شهرستان‌های تهران با 2 تیم و البرز با 2 تیم در گروه منطقه 2 روی پیست رفت و با حریفان رقابت کرد.

وی مدال های کسب شده توسط ورزشکاران قمی را 6 مدال عنوان کرد و گفت: دو و میدانی کاران قمی موفق به کسب یک نشان طلا ، 2 مدال نقره و 3 مدال برنز در این مسابقات شدند .

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: علی سلامتیان دونده قمی در ماده 100 متر با مانع تنها مدال طلای تیم دو و میدانی قم در این دوره از مسابقات را کسب کرد  و  در ماده 100 متر سرعت نیز به مقام سوم و مدال برنز را بدست آورد.

رضایی افزود: 2 مدال نقره در مواد پرتاب وزنه و پرش ارتفاع به دست آمد و محمدتقی مهرعلی موفق شد در پرتاب وزنه عنوان دوم را کسب کند و محمدرضا شایگاه در پرش ارتفاع نیز دوم شد و در ماده 400 متر هم محمد باقر محمدی به مقام سوم دست یافت و در 800 متر نیز سید سجاد وکیل موفق شد مدال برنز را از آن خود کند.

وی در پایان از راه اندازی مدرسه دو و میدانی در استان قم خبر داد و گفت: تیم دو و میدانی دانش‌آموزی استان قم نیز در مسابقات دانش آموزان کشور شرکت می‌کند و مدرسه دو و میدانی استان قم نیز برای ادامه برنامه استعدادیابی دو و میدانی قم راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.