سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مومنیان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان شد

طی حکمی از سوی زرگرپور استاندار اصفهان، حمیدرضا مومنیان به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معرفی و از خدمات دکتر ابوالفضل صدرائیه تقدیر شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا وطنخواه مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان در جلسه معارفه دکتر حمیدرضا مومنیان که در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد گفت: شهدا با نثار جان و اهداء خون خود و با ایثار و از جان گذشتگی انقلاب را بیمه کردند و قطعاً امنیت امروز کشور و میهن اسلامی مرهون فداکاری آنان می باشد.

وی افزود: استقبال بی نظیر مردم از شهدای غواص در کشور نشان داد که مردم همچنان به نظام خود علاقمند هستند و هرچند در بعضی مواقع تحت شرایطی سختی قرار گرفته اند ولی سختی ها و مشکلات باعث نشده است که عشق مردم به نظام کم شود.

وطنخواه شهرستان کاشان را در بین دیگر شهرستان ها ویژه دانست و گفت: کارنامه پرافتخار شهرستان کاشان در دفاع مقدس و تقدیم 32 سردار شهید، 1700 شهید و بیش از 3900 جانباز و آزاده و همچنین تمدن چندین هزار ساله نشان از اهمیت و ویژگی این شهرستان دارد و این گونه است که باید انسان های بزرگ در جایگاه فرمانداری کاشان قرار گیرند.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر صدرائیه گفت: فرماندار در طول بیش از یک سال مسئولیت تلاش بسیار کردند و زحمت کشیدند و امروز بنابه دلایلی سنگر خدمت را تحویل خدمتگزاری دیگر می دهند.

وطنخواه دکتر مومنیان را یک شخصت دانشگاهی معرفی نموده و ابراز امیدواری کردند در طول تصدی مسئولیت منشأ خدمات ارزنده برای شهرستان باشند.

صدرائیه نیز در این جلسه گفت: در طول مسئولیت تلاش کردم تا شهرستان را در جایگاه واقعی خود در استان تثبیت نمایم تا از این طریق بتوانیم بحث های توسعه ای کاشان را پیگیری نماییم.

وی افزود: البته باید گفت حمایت های شخص دکتر زرگرپور باعث شد پیگیری اقدامات در حوزه شهرستان تسهیل و تسریع گردد و قطعاً وجود ایشان در استان یک فرصت برای مردم کاشان است و تلاش کردیم از تمامی راهها و پیگیری هایی که داشتیم بحث های توسعه ای شهرستان را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

وی توجه به مباحث فنی و کارشناسی و رعایت چارچوب ها را از دیگر رویکردهای خود در دوران تصدی مسئولیت در فرمانداری کاشان نام برد و گفت: سعی کردم با دادن اختیار به مدیران در سطح شهرستان و بخش های تابعه شرایط را برای پیگیری امور فراهم نموده و در کنار آن مسئولیت ها را درخواست نماییم.

صدرائیه از پیگیری اقدامات انجام شده در دوران مسئولیت گفت: کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی ، پیگیری و فراهم نمودن شرایط کلنگ زنی قطار سریع السیر قم کاشان، توجه به مباحث سرمایه گذاری ، پیگیری مباحث کارگری، فعال نمودن پروژه کنارگذر کاشان با همکاری شورای اسلامی شهر کاشان و شهرداری ، توجه به توسعه روستایی را بخشی از اقدامات انجام شده می باشد.

حمیدرضا مومنیان نیز در این جلسه با تشریح اوضاع سیاسی کشور در حوزه داخلی و خارجی گفت: توافق نامه برجام نقطه عطفی در تاریخ مدنیت نوین ایران اسلامی است و کاشان بیش از همه به این موضوع به واسطه تمدن تاریخی خود افتخار نموده و بر خود می بالد چرا که صاحب یکی از وجوه تمدن جهانی سیلک است و امیدواریم ظرفیتی که کشور به واسطه تیم مذاکره کننده در حوزه خارجی در برجام از خود نشان داد به حوزه داخلی اعم از فرهنگی و سیاسی نیز تسری پیدا کند و باعث شود به نتایجی که از خرد جمعی حاصل می شود پایبند باشیم.

وی افزود: آنچه که در طول دوران مسئولیت مورد نظر و توجه من بوده و خواهد بود آن است که اخلاق و کرامت ، محور همه کارها و فعالیت ها قرار گیرد.

دکتر مومنیان تصریح کرد: اعتقاد دارم که باید اخلاق حرفه ای، صداقت و پاکی هم در سطح مدیریت داخلی فرمانداری و هم در سطح مدیریت کلان شهر و شهرستان مورد توجه قرار گیرد و امیدوارم با همدلی که در سطح مدیریت شهری وجود دارد بتوانیم کارها را با قوت بیشتر ادامه بدهیم.

وی تأکید کرد: تلاش بر این بوده است که جایگاه فرمانداری ویژه کاشان محفوظ بماند و اکنون که در شرایط حساسی قرار گرفته ایم و دو انتخابات مهم پیش رو داریم امیدوارم بتوانیم فضا را به گونه ای فراهم نماییم که با آبرومندی ، سربلندی ، صداقت و امانتداری و به دور از جانبداری این مسئولیت ها را به سرانجام برسانیم.

مومنیان ضمن تشکر از کارکنان و همکاران محترم فرمانداری ابراز امیدواری کرد همچنان از همراهی و تلاش عزیزان در دوره جدید مسئولیت برخوردار بوده و با دلگرمی و ایجاد مودّت بیش از پیش کارها به انجام برسد. 


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.