سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استادیار شریف به عنوان یکی از 10 داور برجسته مجلات معتبر

ازجمله فاکتور‌هایی که برای منتخب شدن به عنوان داور وجود دارد، می توان به تعداد مقالات بالا و کیفیت آنها اشاره کرد.

دکتر حامد مرادی استادیار دانشکده ی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شر‌یف در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من فارغ ا‌لتحصیل مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک هستم و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک در‌ دانشگاه مشغول هستم و به عنوان یکی از 10 داور برجسته برای سومین سال متوالی منتخب شدم.

وی افزود: بعد از فارغ ا‌لتحصیلی بلافاصله داوری را شروع کردم و در سال 2012 و 2013 به عنوان داور ممتاز بودم و در صنایع مختلف  که مرتبط با انرژی در ساختمان ، نیرو‌گاهها، صرفه جویی انرژی، استفاده از انرژی نو، کنترل فرآیندها در سیستم های انرژی ، کنترل فرآیند تأسیسات اداری و تجاری، استفاده از سلول خورشیدی برای منازل و استفاده از مواد هوشمند جدید در انتقال حرارت ساختمان است ، فعالیت دارم.

مرادی اظهار داشت : از جمله اهدافی که من در نظر دارم این است که با انتشارات مقالات، تولید علم و انتشار و همکاری با مجلات برای داوری بتوانیم در این زمینه گام مثبت بردارم و از جمله فاکتور‌هایی که برای منتخب شدن به عنوان داور وجود دارد که می توان به تعداد مقالات بالا و کیفیت این مقالات اشاره کرد.

وی در پایان گفت: من در حال حاضر داور مجلات  Enegy ،  Applied Thermal Engineering ، Energy & Buildings، هستم و در این زمینه فعالیت می کنم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.