سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"سرقت اينترنتي"حاصل اعتماد رئيس به کارمندش

فردي كه به صورت اينترنتي از حساب رئيس شركت خود مبلغي را سرقت كرده بود توسط کاراگاهان پليس فتا استان" سيستان و بلوچستان" شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان در  اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبالغي از حساب بانکي اش کسر شده است ، موضوع در دستور كار تيم اقتصادي پليس فتا قرار گرفت. 

سرهنگ دوم سيد محمد حسيني پور افزود: با توجه به اينكه شاكي پرونده مدعي بود، سارق حساب بانكي وي را هك و مبلغ قابل توجهي به صورت غير مجاز برداشت کرده است در اين زمينه تحقيقات گسترده اي در فضاي مجازي انجام و سرانجام ماموران پس از اقدامات تخصصي و ويژه توانستند هويت فرد برداشت كننده حساب را شناسايي کنند. 

وي خاطر نشان كرد: با دستگيري متهم مشخص شد كه سارق از كارمندان شركت شاکي بوده، كه با بدست آوردن رمز دوم و مشخصات كارت بانكي رييس شركت، در يک فرصت مناسب از حسابش سرقت كرده است.

رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان با اشاره به معرفي متهم به مقام قضائي تصريح كرد: به منظور پيشگيري از هك شدن حساب هاي بانكي و سرقت اينترنتي از آنها، به دارندگان كارت هاي بانكي توصيه مي شود از در اختيار قرار دادن كارت اعتباري خود به ديگران پرهيز و از رمزهاي پيچيده استفاده كنند و همچنين از شماره شناسنامه و تاريخ تولد و شماره تلفن همراه خود و از يك گذر واژه براي حساب هاي مختلف بانكي به عنوان رمز عبور استفاده نکنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.