سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

خدام حرم رضوی امروز وارد خراسان شمالی می شوند

تنی چند از خدام حرم امن رضوی امروز در قالب برنامه "زیر سایه خورشید" وارد استان می شوند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، دبیر برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید در استان گفت: خادمین حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی امروز ، اول شهریور ماه به مدت 4 روز ابتدا وارد شهرستان فاروج شده و در جمع عموم مردم این شهرستان حاضر می شوند و همراه با مردم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و عیادت از بیماران بیمارستان و نیز دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه خواهند داشت.

اصغر لنگری افزود: عصر امروز نیز خدام در شهرستان شیروان حضور می یابند و دیدار با مددجویان زندان این شهر علاوه بر دیدار با خانواده معزز شهدا و دیدار با خانواده عارف شیروانی طبق برنامه انجام می گیرد و پس از آن در محل امامزاده روستای زیارت نشستی با خدام بقاء متبرکه این شهرستان و حضور خدام رضوی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی بجنورد در ادامه به برنامه روز دوم حضور خدام رضوی در این استان اشاره کرد و گفت: در این روز حضورخدام در شهرستان های جاجرم و گرمه برنامه ریزی شده است.

لنگری اعلام کرد: همزمان با صبح 3 شهریور و روز سوم، حضور خدام در شهر ایور و درق خواهد بود و عصراین روز نیزمردم مانه و سملقان میزبان خدام رضوی خواهند بود.

لنگری در ادامه روز چهارم و همزمان با میلاد سراسر نور ثامن الحجج کاروان خدام رضوی صبح و عصر در شهرستان بجنورد برنامه خواهند داشت در جمع مسجدیان و بسیجیان و همایش روز جهانی مسجد حاضر می شوند .

وی دیدار با مددجویان کانون اصلاح تربیت بجنورد، عیادت از بیماران، و دیدار با خانواده معزز شهدا و بازدید و حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست اسفراین را از دیگر برنامه ها در نظر گرفته ویژه حضور حدام در دو شهرستان بجنورد و اسفراین اعلام کرد.

وی همچنین اعلام کرد: این برنامه با همکار ی و مشارکت کانون موسی بن جعفر(علیه السلام) فاروج، کانون فرهنگی هنری ذوالفقار شیروان، کانون فرهنگی هنری علامه امینی بجنورد، کانون فرهنگی هنری شهدای سراب گرمه، کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مانه و سملقان، کانون فرهنگی هنری شهید همت بجنورد و نیز کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان اسفراین برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.