سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

اشغال ایران به دست متفقین سند ننگین مدیریت پادشاهان ایران

اشغال ایران به دست متفقین سند ننگین مدیریت پادشاهان ایران در مرزبانی از ایران اسلامی بود .

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام حسین توسلی در مورد سالروز اشغال ایران توسط متفقین گفت: متفقین آن روز ها در جهان سیاست کشور گشایی در جهان را در دستور کار خود قرار داده بودند .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: ایران در آن روزها به لحاظ تجهیزات نظامی ضعیف بود و این خلاء منجر شد تا ایران اسلامی بدست متفقین متجاوز در جهان اشغال شود.

حجت الاسلام توسلی با تاکید براینکه پادشاهان ایران در آن دوران به قدرت ملت متکی نبودند و از قدرت های جهان تبعیت می کردند اضافه کرد: این وابستگی باعث شد تا ایران در آن دوران مستعمره استعمارگران و استکباران جهان باشد .

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت: ایران در آن دوران به محل جولان استعمارگران جهان تبدیل شده بود و منابع ملی را در راستای منافع خود مورد استفاده قرار می دادند .

شهیدان رجایی و باهنر شاگرد مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: شهیدان رجایی و باهنر شاگر مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند وآنها در این وادی تحصیلات خود را در دانشگاه عاشورا گذراندند .

حجت الاسلام حسین توسلی گفت: دشمن زمانی که دید دیگر جایی در ایران ندارد ، شمشیر دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران را از روبست .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: شهادت رجایی و باهنر به دست منافقین، انتقام از آزادی خواهی و دین خواهی ملت ایران بود .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه شهیدان رجایی و باهنر شاگر مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند اضافه کرد: این شهدای بزرگوار ازچهره های برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: منافقین عروسک دست استکبار جهانی بودند و با سیاست خبیثانه ترور ، وزنه های انقلاب اسلامی را از دامن نظام جمهوری اسلامی حذف کردند .

انتهای پیام /پ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.