سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌گیری از روشهای نوین در آموزش کشور را جدی بگیریم

بهره‌گیری از روشهای نوین در آموزش عالی کشور سهم بسزایی در یادگیری و ارتقاء کشور در تمامی عرصه‌ها خواهد داشت.

زهرا گلرخ دانش‌آموخته رشته تحقیق در عملیات در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با توجه به سهم آموزش در توسعه یافتگی جوامع نباید روش‌های نوین در آموزش کشور را نادیده بگیریم. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه جامعه با برون رفت از تحریم‌ها هنوز آنگونه که باید به اقتصاد دانش‌بنیان تکیه نکرده است و این مهم نشان می‌دهد مفهوم اقتصاد دانش بنیان برای دانشجویان، پژوهشگران و حتی افراد دیگر معنا پیدا نکرده است و در بخش آموزش ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی که از مشاوران تحصیلی است در ادامه و با اشاره به جامعه کنکوری و دانشجویان گفت: هرم جمعیتی در کشور ما جوان است و این جوانان از درگاههای مختلف دانشگاه اعم از سراسری، آزاد، پیام نور،‌علمی کاربردی و سایر موسسات به کسب دانش می‌پردازد و در این راستا متولیان آموزش کشور باید روشهای نوین آموزش را مد نظر قرار دهند. 

گلرخ در ادامه خاطر نشان کرد: روشهای نوین آموزشی با ترغیب و ایجاد انگیزش در تمامی رشته‌های علمی می‌تواند محققان کشور را در رسیدن به اهداف گوناگون رهنمون سازد. 

وی همچنین خاطر نشان کرد: کسب دانش تنها به تعدد مقالات IsI نیست بلکه با روشهای فناوری نوین در آموزش می‌توان به شناسایی نیازهای جامعه با نگرش مبتنی بر علم و فناوری پاسخ داد تا شاهد پیشرفت کشور عزیزمان باشیم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.