سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان؛

جدال قعر‌نشینان در گرگان

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه 17 مهر ماه به 4 دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه 17 مهر ماه در حالی آغاز می‌شود که دو تیم قعر نشین ایثارگران و داور کشتی جنوب بوشهر به مصاف هم می‌روند.

 تیم وحدت ایثارگران در حالی میزبان این بازی است که با یک امتیاز جایگاه 9 جدول رده بندی قرار گرفته است در حالی که تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر بدون کسب امتیاز سایه به سایه حریفش دررده‌ی 10 قرار گرفته است.

 دو تیم به دنبال پیروزی و فرار قعرنشینی هستند هر دو تیم با یک هفته استراحت نسبت به سایرتیم‌ها به مصاف هم می‌روند کسب سه امتیاز برای نماینده گرگان از جهاتی با اهمیت تر است چرا که این تیم در صورت پیروزی و شکست حریفان بالای جدولی صعود چند پله‌ای در جدول خواهند داشت و از بحران خارج می‌شوند.
 
دو تیم آینده سازان و همیاری آذربایجان غربی در ورزشگاه رسالت نجف آباد به مصاف هم می‌روند تیم آینده  سازان تیم دوم جدول است و شرایط بهتری نسبت به حریفش دارد از این رو بازیکنان این تیم با آرامش بیشتری دیدار هفته‌ی ششم را برگزار می‌کند از طرفی همیاری آذربایجان برای حفظ جایگاهش  محکوم به پیروزی است.
 
در سایر دیدارهای هفته‌ی ششم تیم شهرداری ازنا میزبان شهرداری سنندج است شهردار ازنا 4امتیازی در مکان هشتم جدول و تیم شهرداری سنندج با کسب 6 امتیاز در مکان پنجم قرار گرفته است. فاصله‌ی امتیازی دو تیم کمتر از سه امتیاز این رو دیداری حساس در انتظار هر دو تیم است.
 
در آخرین دیدار این هفته تیم پالایش گاز ایران در ورزشگاه تختی میزبان تیم ملوان بندر انزلی است تیم پالایش در دیدار هفته گذشته مغلوب شده است از این رو به دنبال جبران باخت خانگی است تیم پالایش گاز با کسب 6 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته و حریفش تیم ملوان که با باخت دیدار ششم را برگزار می‌کند با کسب 4 امتیاز در رتبه 7 جدول جای گرفته است پیروزی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.
 
ملوان با پیروزی در این دیدار می‌تواند امیدوار به صعود چند پله‌ای در جدول رده بندی باشد.
 
گفتنی است: دیدارهای هفته ششم رقابت‌ها به صورت هم زمان در ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.