سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برادر کشی روی میز جهانی

فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده بندی ورزشکاران جهان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ساير حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رده بندی بازیکنان جهان در ماه اکتبر سال 2015 منتشر شد و بازیکنان کشورمان در این رده بندی تغییرات اساسی را به خود دیدند . ملی پوشان کشورمان در رقابت های تورجهانی اتریش ، بلژیک و همچنین قهرمانی آسیا شرکت داشتند که امتیازات آنها در این رده بندی لحاظ شده است.
 
در دهمین رنکینگ بازیکنان جهان در سال 2015 ، نیما عالمیان با قهرمانی در تورجهانی بلژیک و پیروزی های خوبش در مسابقات قهرمانی آسیا باعث شد صعودی 76 پله ای داشته باشد و جای نوشاد برادرش را در صدر بازیکنان ایران بگیرد . نیما هم اکنون در رده 116 بازیکنان جهان قرار دارد . نوشاد عالمیان که در رقابت های تورجهانی اتریش ، بلژیک و همچنین قهرمانی آسیا نتوانست مثل گذشته ظاهر شود با 20 پله سقوط در مکان 123 جهان ایستاد . افشین نوروزی نیز با 19 پله سقوط در رتبه 225 قرار گرفت.  
 
در این رده بندی میعاد لطفی ، امین میرالماسی و سروش امیری نیا بازیکنان تازه وارد ایران در رنکینگ جهانی هستند .
  
در بخش زنان ندا شهسواری همچنان در صدر بازیکنان ایران قرار دارد . شهسواری در این رده بندی با 17 پله صعود در مکان 357 زنان جهان ایستاد . محجوبه عمرانی و مریم صامت دیگر بازیکنان اصلی تیم ملی زنان ایران نیز با 3 و 6 پله صعود بترتیب در رده های 459 و 466 جای گرفتند.  
 
در رنکینگ اکتبر 2015 جهان در بخش مردان صدر جدول تغییری نکرد و همچنان چینی ها رده های اول تا چهارم را در اختیار دارند.  
 
رده بندی 10 بازیکن برتر مردان جهان  
1- مالونگ از چین  
2- شوشین از چین  
3- فان ژندونگ از چین  
4- ژانک جیک از چین  
5- دیمیتری اوتچاروف از آلمان  
6- جون میزتونی از ژاپن  
7- تیموبول از آلمان  
8- مارکوس فریتاس از پرتغال
9- فانگ بو از چین  
10- چیه چوان چوانگ از تاپیه  
 
در بخش زنان نیز رده های اول تا سوم در اختیار چینی هاست . دینگ نینگ ، لیو شیون و ژیو یلینگ رده های اول تا سوم را در اختیار دارند و آی فوکوهارا و کازومی ایشی کاوا هر دو از ژاپن رده های چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.