سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در همایش هفتادمین بزرگداشت روز سازمان ملل متحد:

عراقچی: کمک‌های گسترده ایران به سازمان ملل متحد/ اقتصاد مقاومتی اولویت توسعه پنج ساله

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه گفت: ایران به طور گسترده به سازمان ملل کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،"سید عباس عراقچی" در همایش هفتادمین بزرگداشت روز سازمان ملل متحد خطاب به میهمانان گفت: تفاوت حضور شما‌در سال قبل نسبت به امسال این است که توافق هسته ای انجام شده است.

عراقچی اظهار داشت: ایران به طور گسترده به سازمان ملل کمک کرده است.

وی ادامه داد: همه همکاران ما در سازمان ملل تلاشی برای همکاری تا ۲۰۱۷ داشتیم، ایران به عنوان الگویی در منطقه است و ما در این توسعه پنج ساله اولویت‌هایی من جمله اقتصاد مقاومتی داریم.

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه افزود: دوری از افراط گری وظیفه مشترک ما بوده و ایران متعهذ در تمام سطوح ملی تقویت ارتباط بین المللی و  جزیره ای است برای ثبات منطقه است، امیدواریم مهمانان ما پیام صلح ما را به دنیا برسانند.

عراقچی تصریح کرد: این فرایند و مشارکت ما کاملا اشکار و واضح بوده و تلاش ما برای توسعه پایدار است و موفقیت ما در اقدام و تفکر انسانی است، ما گامهایی برای کمک به دنیا داشتیم

وی خاطر نشان ساخت: آقای الیاسون مشاور خوب ما است و همواره سفر ایشان باعث تقویت پیوند ایران و سازمان ملل بوده است.

گفتنی است این مراسم بزرگداشت با حضور قائم مقام دبیرکل سازمان ملل، هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل در تهران برگزار شد و برای دومین سال است که معاون دبیرکل سازمان ملل برای برگزاری و بزرگداشت تأسیس سازمان ملل به ایران سفر می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: عراقچی ، ملل متحد ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.