سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بحرینی ها در محرم امسال چه می کنند؟

جریان "الوفاء الاسلامی" از مردم بحرین خواست در قبال تعرض آل خلیفه به آیین ها و نشانه های عاشورا ساکت ننشینند و این کار را بی پاسخ نگذارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جریان "الوفاء الاسلامی" با انتشار بیانیه ای، یکی از اصول و ارزش های عاشورا را رساندنِ پیامِ "مخالفت با ذلت پذیری و خاکساری و تسلیم شدن به حاکم ظالم فاسد" دانست.

در این بیانیه که در پایگاه خبری منامه پست منتشرشده، آمده است: تعرض به نشانه های مذهبی شدت گرفته است و این مساله از ایدئولوژی آل خلیفه نشات می گیرد که رویکردی ضد دین و آزادی های دینی دارد و در مقابل، از مظاهر فساد و انحطاط اخلاقی پشتیبانی می کند.

جریان الوفاء الاسلامی در ادامه، برچیدن و تخریب کردنِ امکاناتی که مردم برای برگزاری مراسم عزاداری در خیابان ها نصب کرده اند را غیرقابل توجیه دانست و تنها پیامی که می توان از آن گرفت را مبارزه با مظاهر شعائر دینی ارزیابی کرد.

این گروه بحرینی همچنین، تعرض به نشانه های عاشورا را تعرض و تجاوز به هویت ملت بحرین و نشانه ظلم نظام بر مردم و تحقیر باورهای دینی آنان دانست.

جریان الوفاء الاسلامی در پایان، ایستادگی در برابر تعرض نظام حاکم و تجاوزاتش را یکی از عیان ترین راه های همراهی و تسلیت با امام حسین (ع) اعلام کرد.
منبع: العالم
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.