سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان؛

آغاز عملیات اجرایی فاز نخست تعریض جاده شادگان به دارخوین

عملیات اجرایی فاز نخست تعریض محور شادگان به دارخوین با حضور معاون مدیریت توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، مشاور ارشد مدیر کل راه و شهرسازی و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخوزستان؛ فرماندار شادگان در خصوص این عملیات گفت: این محور ارتباطی طی 6 ماه فعالیت به بهره برداری رسید.

بهروز فرج اللهی با اشاره به اینکه زمین جاده جوال اهدایی اهالی منطقه می باشد تصریح کرد: جاده جوال شادگان به طول 3 کیلومتر و با تامین اعتبار وزارت نفت بهره برداری شد.

وی اظهار داشت: این جاده به منظور دسترسی آسان و مردم روستای جوال به شهر می باشد و با احداث این جاده، مسیر جوال – شادگان 10 کیلومتر کوتاه تر می گردد.

فرماندار شادگان به ایمنی جاده ای در این مسیر تاکید و اذعان کرد : این طرح به منظور تعریض جاده شادگان -دارخوین است و انتظار می رود تلفات جاده ای و خطرات ناشی از تصادفات در این مسیر کم شود.

فرج اللهی در پایان از پیگیری مشترک نمایندگان شهری و مسئولان استانی در اجرای طرح های عمرانی، کلنگ زنی فاز نخست چهار بانده کردن محور شادگان دارخوین تجلیل کرد و بیان داشت: این طرح با اعتبار 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزات راه و شهر سازی تامین شده است.

فاصله جاده شادگان تا سه راهی دارخوین در مسیر محور ارتباطی آبادان به اهواز حدود 25 کیلومتر می باشد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.