سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برخورد با زمین‌خواری در کرمانشاه با جدیت

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با زمین خواری و تغییر کاربری برخورد جدی و بدون اغماض صورت می گیرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا عدالتخواه در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی که با حضور جمعی از روسای سازمانها و نهادهای استان در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، اظهارکرد: تحرک و تلاش در حوزه مقابله با زمین خواری و تغییر کاربری‌ها طی یکسال گذشته مناسب بوده، اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد.

عدالت خواه با بیان اینکه قوای مسلح بازوی بیرونی نظام و قوه قضائیه بازوی داخلی نظام و شمشیر انقلاب است یادآور شد: دستگاه قضائی که به عنوان نیرو و قدرت داخلی نظام قلمداد می شود در مقابل زیاده خواهان ایستاده است و تا حصول نتیجه و رسیدن به نقطه مطلوب دست از تلاش بر نمی دارد و در این راه ملاک و معیار عمل ما قانون است و بالاتر از قانون اوامر مقام معظم رهبری است که راه را برای همه روشن ساخته است.

مجتبی ملکی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز با ارائه گزارشی از جلسات سه ماهه گذشته که حاصل آن 39 مصوبه که همگی آنها اجرا شده اند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 120 مورد تخریب سازنده انجام شده و این در حالی است که از سال 90 تا 93 تنها 19 مورد تخریب صورت گرفته بود.

مدعی العموم کرمانشاه افزود: تا پایان شهریور ماه سال جاری نیز 272 حلقه چاه غیر مجاز مسدود شده است که همه اینها نشان از برخورد جدی با موضوع را نشان می دهد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.