سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

زردپوشان شیرازی در اندیشه بازگشت به صدر جدول دسته یک فوتبال کشور

مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور سه شنبه 12 آبان ماه از سر گرفته خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در یکی از حساس ترین بازی های هفته ی سیزدهم تیم فجر شهید سپاسی شیراز که هم اکنون با 27 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد از ساعت 14:45 دقیقه به دیدار مس رفسنجان خواهد رفت . 

نماینده کرمان هم با تنها کسب 12 امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار دارد .
این بازی به میزبانی ورزشگاه حافظیه برگزار می شود . 

فجری ها در حالی گام به دیدار با مس رفسنجان می گذارند که شرایط خوبی را سپری نمی کنند ؛ این تیم پس از برگزاری بازی با ماشین سازی تبریز بدلیل مشکلات مالی بازیکنان 2 روز از تمرینات را تعطیل و تنها با دو جلسه تمرین آماده این دیدار شدند .
علی اصغر کلانتری سرمربی فجر در خصوص این بازی گفت : در لیگ دسته یک نمی توان به جایگاه تیم ها نگاه کرد ، مس رفسنجان تیم خوبی است و ما با توجه به موقعیتمان در صدر جدول به پیروزی فکر می کنیم . 

کلانتری در ادامه افزود: با توجه با مشکلاتی که در چند روز گذشته و مشکلات مالی بازیکنان دو جلسه تمرین بیشتر برگزار نکردیم و با قول مسئولین استان در جهت حل این مشکلات آماده بازی با مس رفسنجان هستیم .

مهرداد کریمیان کاپیتان فجر شهید سپاسی شیراز هم در خصوص وضعیت تیم گفت : بازیکنان تیم آنقدر در شرایط بد مالی قرار داشتند که بعضی ها پول کرایه برای آمدن به تمرین و تهیه مایحتاج اولیه زندگی را نداشتند ؛ شرایط خیلی بد بود .

به همین خاطر با هماهنگی باشگاه 2 روز از تمرینات تعطیل شد و قضیه اعتصاب در کار نبود . 

امیدوارم مسئولین استان فارس بیشتر به فکر مشکلات این تیم باشند و هوادارن مطمئن باشند با تمام این مسائل ما در بازی هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان برای برد ؛ به میدان خواهیم رفت . 


انتهای پیام/ی
برچسب ها: زردپوشان ، بازگشت ، صدر ، جدول ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.