سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سومین اجلاس GECF؛

عادلی: " GECF" تأمین کننده دراز مدت برای گاز طبیعی خواهد بود

دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: GECF تأمین کننده دراز مدت برای گاز طبیعی خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدحسین عادلی" دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز ضمن ایراد سخنرانی در سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم به تمام اهداف تعیین شده خود برسیم.کلید همکاری‌ها در گسترش این همکاری‌هاست و در حال حاضر بخش انرژی تا چندی پیش تغییرات و تحولاتی را تجربه کرده است و یک نکته در این تغییرات محرز است اینکه دنیا به منابع سوخت‌های دوستدار محیط زیست نیاز دارد.

عادلی افزود: ما در این چارچوب شاهد نقش گسترده‌تری برای گاز طبیعی خواهیم بود و GECF همان تأمین کننده دراز مدت است که عمده این تقاضاها را تأمین خواهد کرد.

دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز تصریح کرد: وضعیت امروز بازارهای گازی ما را مجاب می‌کند که مجمعی را داشته باشیم که در داخل آن بتوانیم به تبادل نظر و هماهنگی بیشتر مواضع خود بپردازیم.

وی گفت: ظرف دو سال گذشته ما یکسری ابتکارات جدیدی را با هدف افزایش کاربری و کارایی این محصول به کار بسته‌ایم، همچنین ما بدنبال تأمین اهداف اساس‌نامه سازمان و تأمین منافع کشورهای عضو در این عصر چالش برانگیز هستیم.

عادلی خاطرنشان کرد: به جمهوری آذربایجان به عنوان کشور عضو جدید در این مجمع تبریک عرض کرده و از ایران به خاطر سخاوتی که در برگزاری این کنفرانس به خرج داده است تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صادرکننده ، گاز ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.