سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بیش از 200 ایده در نخستین کافه ایده ایران به ثبت رسید

مشاور شهردار مشهددر امور جوانان از راه‌اندازی نخستین کافه ایده ایران، توسط گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد و ثبت بیش از 200 ایده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی قاسم‌پورگفت: طی سه روز از راه‌اندازی نخستین کافه ایده ایران، بیش از 2 هزار نفر از اساتید دانشگاه، فرهیختگان، پژوهشگران، نخبگان، مخترعان و ایده‌پردازان در فضایی امن با یکدیگر به تعاملات اجتماعی و علمی پرداختند، که بیش از 200 ایده به دو شیوه سیستماتیک و نوشتاری ثبت و تعداد ایده‌های سامانه ایده‌شهر را به 23 هزار و 932 ایده رسانده‌اند.

قاسم‌پور تصریح کرد: کافه ایده، فضایی واقعی و صمیمانه به دور از فضای مجازی، در جهت ایده‌پروری است که با تعامل و همفکری میان پژوهشگران، نخبگان، مخترعان و ایده‌پردازان زمینه ثبت ایده خلاقانه را فراهم می‌نماید.

وی هدف از راه‌اندازی کافه ایده را ارتقای رشد علمی و ایجاد فضایی امن جهت مشارکت ایده‌های بکر، عنوان کرد و افزود: در این فضا ایده‌پردازان علاوه بر استراحت و پذیرایی، با تبادل نظرات و پروراندن آن به ایده‌ای خوب دست می‌یابند.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: باید گروه مشاوران جوان جهت گسترش ایده خوب اقداماتی موثری را برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.