سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودرو پژو با بیش از ۴۱ میلیون ریال "خلافی"

رئیس پلیس راهور استان قزوین از توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 با خلافی 41 میلیون و 170 هزار ریال در این استان خبر داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا محمدی  اظهار کرد: کارکنان پلیس راهور مرکز استان قزوین در راستای کنترل و پایش خودروها و برخورد قانونی با رانندگان پرخطر، یک دستگاه سواری پژو 405 را برای کنترل مدارک و بررسی وضعیت خودرو متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از وضعیت خودرو از سوی کارکنان پلیس راهور مشخص شد سواری پژو 405 دارای 149 فقره تخلف و 41 میلیون و 170 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین بیان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده بیشترین و مهم‌ترین تخلفات خودرو، تخلفات ساکن و عدم استفاده از کمربند ایمنی بوده که خودرو توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

محمدی با اشاره به ماده قانونی توقیف خودروهای با خلافی بیش از یک میلیون تومان عنوان کرد: در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی موضوع را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری می‌شود.

این مسئول هدف پلیس راهنمایی و رانندگی را ارتقا ایمنی و فرهنگ ترافیک دانست و اضافه کرد: امیدواریم این توقیف‌ها سبب بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی شود.

منبع: فارس
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.