سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک ویژه تلویزیون برای ایام دهه فجر، انتخابات و نوروز

قائم‌مقام معاونت سیما در خصوص ویژه برنامه‌های دهه فجر و عید نوروز گفت.

رضا پورحسین قائم‌مقام معاونت سیما در خصوص برنامه‌های درنظر گرفته شده در سیما برای مناسبت‌های پیش رو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قائدتا تلویزیون مناسبت‌های مهم ملی، مذهبی و انقلابی را پاس می‌دارد و برنامه‌های مختص به آن را هم دارد. باتوجه به اولین مناسبت که دهه فجر است مجموعه‌های متنوع نمایشی و مستند که پخش برخی از آنها اغاز شده روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: آنچه که خیلی متنوع است ارائه مجدد حماسه مردم و مبارزات آنها در سال ۱۳۵۷ است که بازسازی شده است. این تصاویر با کیفیت HD است. در واقع کار فنی بسیار خوبی روی آنها صورت گرفته و به نوعی خاطره بازی مجددی نیز محسوب می شود.

پورحسین تصریح کرد: میزگردها کارهای ترکیبی و جشن‌ها از دهم و یازدهم بهمن پخش خواهد شد. برخی از مستندهایی که مربوط به پیروزی انقلاب و وقایع بهمن است از بعضی شبکه‌ها مانند یک و سه شروع شده است.

وی ادامه داد: مناسبت بعدی انتخابات است که ما برای برگزاری هرچه پرشورتر آن کوشش می‌کنیم. این انتخابات نیز مانند سالهای قبل حماسی و پر شور برگزار خواهد شد. قائدتا رسانه در حضور مردم در این مراسم نقش مهمی داشته است. بطور کل تصور می‌کنم برنامه‌ها نسبت به دوره‌های انتخاباتی قبل متنوع‌تر و هنرمندانه‌تر خواهد بود.

قائم مقام معاونت سیما در مورد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز گفت: فکر می‌کنم امسال کارهای طنزگونه بیشتری خواهیم داشت. از جمله برنامه‌های نوروزی میتوان به ویژه برنامه‌ها، چندین مسابقه، کارهای جدید کودک و نوجوان و مستندهای ایرانگردی اشاره کرد. در مجموع سبد کارهای نوروزی تلویزیون پربار خواهد بود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
پایتخت 5 هست یا نه ؟
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
پایتخت 5 هم ساخته شده است؟