سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

معرفی افراد برتر رقابت های اسکیت دختران

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه اسکیت در پنج رده سنی خردسالان و نوجوانان مدارس دخترانه ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رئیس هیان اسکیت استان ایلام اعلام کرد: این رقابت ها با حضور بیش از 150 اسکیت باز از مدارس دخترانه مقطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان ایلام در ماده 200 متر سرعت در محل پیست اسکیت مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان برگزار شد.

قدرت جمشیدیان اضافه کرد: در پایان این رقابت ها در رده سنی 14 تا 15  سال کیمیا سرخه میری، نگاه میرزایی و پرند عزیزپور به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در رده سنی 12 تا 13 سال نیز به ترتیب نازنین ملکی، الناز کریمی و ساینا اسکندری موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.


رئیس هیات اسکیت ایلام اظهار کرد: هانا نقدی، آیدا اسدی کرد و رعنا علی حسینی هم به ترتیب سه نفر برتر در رده سنی 11 تا 10 سال هستند.
جمشیدیان گفت: در رده سنی 8 تا 9 سال نیز شینا چراغی اول شد و هستی آبیاری و شیلان کرمی به ترتیب عنوان های دوم و سوم و هم چنین در رده سنی 6 تا 7 سال  هم شیلان بخشنده، زهرا یزدانی و باران رحمتیان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

وی گفت: افراد برتر این مسابقه ها به عنوان نمایندگان برگزیده شهرستان ایلام به رقابت های اسکیت قهرمانی مدارس ابتدایی و متوسطه اول دختران استان ایلام راه یافتند.
 
 
انتهای پیام/ت

 

برچسب ها: ایلام ، رقابت ، اسکیت ، دختران ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.