سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

مراقب کلاهبرداران موبايل بانک باشید

کلاهبردار موبايل بانک در شهرستان بابلسر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئيس پليس آگاهی مازندران، از شناسايی و دستگيری کلاهبردار حرفه ای که به بهانه پرداخت وجه از طريق موبايل بانک اقدام به کلاهبرداری از کسبه و بازاريان در شهرستان بابلسر می کرد، خبر داد.

سرهنگ احمدرضا رستمی افزود: در پی مراجعه و شکايت برخي کسبه و بازاريان در شهرستان بابلسر، مبنی بر اينکه فردی که خود را " علی-ح" معرفی و با شگرد پرداخت وجه از طريق اينترنت تلفن همراه از آنان کلاهبرداری می کرد، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهی مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليس در جهت شناسايی و دستگيری متهم به کلاهبرداری، گفت: ماموران در تحقيقات پليسی دريافتند، فرد کلاهبردار پس از خريد وسايل و اجناس از مغازه ها، به بهانه اينکه وجه مورد نظر را از طريق موبايل بانک به حساب صاحب مغازه واريز می کند، اقدام به کلاهبرداری کرد.

سرهنگ رستمی افزود: ماموران با دريافت اين اطلاعات و مشخصات متهم به کلاهبرداری و تصاوير بدست آمده از دوربين های مدار بسته فروشگاه ها، سرانجام موفق شدند، متهم اين پرونده به نام اصلی "عباس– ص" 35 ساله را حين سرقت و کلاهبرداری 40ميليون ريالی در يک طلافروشی واقع در بخش بهنمير شهرستان بابلسر با هوشياری و همکاری صاحب مغازه دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهی مازندران با اشاره به اتهامات اين فرد کلاهبردار، گفت: متهم که از سال 92 تحت تعقيب مقامات قضايی و انتظامی بوده با جعل عنوان و استفاده از اسامی مستعار از قبيل"علی – ح"،"ميثاق و سعيد – ص"در استان های " مازندران، گلستان و زنجان " اقدام به کلاهبرداری می کرد.

متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايی شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.