سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

مسابقات بزرگ قرآنی صنعت نفت فارس در شیراز

مسابقات بزرگ صنعت نفت فارس به مناسبت دهه مبارک فجر در شیراز برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از شیراز؛ به نقل از دارالقرآن شورای فرهنگی صنعت نفت فارس ، حسام قانعی مسئول دارالقرآن شورای فرهنگی صنعت نفت فارس گفت: این مسابقات در رشته های مختلف از جمله تحقیق ، ترتیل ، حفظ ، حفظ موضوعی ، مقاطع تحصیلی ، تفسیر ، نهج البلاغه ، خطاطی و نقاشی صنعت نفت فارس برگزار شد.
مسئول دارالقرآن منطقه فارس ادامه داد: مسابقات بزرگ قرآنی در 40 حوزه داوری با حضور 1 هزار و 300 نفر شرکت کننده در مدارس الزهرا (س) و 17 شهریور در شیراز برگزار شد.

وی افزود : این مسابقات با حضور شرکت کنندگانی از شرکت های زاگرس جنوبی ، پتروشیمی شیراز ، پالایش نفت شیراز ، پخش فرآورده های نفتی شیراز، خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس ، پالایش گاز پارسیان ، گاز استان فارس ، منطقه 5 عملیات انتقال گاز ، بهداری و بهداشت صنعت نفت فارس و کانون بازنشستگان صنعت نفت فارس در این دوره با هم به رقابت پرداختند .

مسئول دارالقرآن سطح این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی و اظهار کرد : با توجه به استقبال خوب کارکنان و خانواده ها از این دوره مسابقات پیش بینی می شود در سالهای آینده سطح مسابقات بسیار بهتر برگزار و رقابت بیشتر شود.
وی تصریح کرد: این مسابقات هر ساله به همت درالقرآن صنعت نفت فارس در یک دوره برگزار می شود و نتایج مسابقات در مراسم محفل انس با قرآن اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام/ب
برچسب ها: مسابقات ، قرآنی ، نفت ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.