سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارابی از ژانرهای مهجورحمایت می کند

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با ابراز امیدواری از توجه سینماگران به ژانرهای مهجور در سینما، گفت: ‏ بنیاد سینمایی فارابی در سال آینده از ژانرهای مهجور حمایت است.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر؛ علیرضا تابش با اشاره به حضور فیلم‏های تحت حمایت بنیاد فارابی در جشنواره امسال، اظهار کرد: «نفس» و «امکان مینا» دو فیلمی هستند که بنیاد سینمایی فارابی در تولید آنها مشارکت داشته و 17 فیلم دیگر نیز با تخصیص وام از سوی بنیاد سینمایی فارابی تولید شده اند.

وی درباره کیفیت فیلم های بخش نگاه نو تأکید کرد: فیلمسازان فیلم اولی، آثار قابل توجهی تولید کرده‏اند. بعضی از فیلم‏های نگاه نو جسورانه هستند و این موضوع نوید ورود نسل جدیدی از فیلمسازان به سینمای حرفه‏ای ایران را می‏دهد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درباره ادامه حمایت‏های فارابی از فیلم اولی‏ها در سال آینده یادآور شد: حمایت از فیلم اولی‏ها توسط بنیاد فارابی در سال آینده جزء سیاست‏های سازمان سینمایی است.

تابش ادامه داد: گفتگوهایی با مسئولان سازمان سینمایی و دیگر همکاران در فارابی برای انجام شد و سیاست‏ گذاری های سال آینده فارابی برای حمایت‏ از آثار سینمایی مورد بررسی قرار گرفت. امیدوارم بنیاد فارابی در سال پیش رو بتواند فیلم اولی ها و سایر فیلمسازان را حمایت کند.

وی با اشاره به الویت‏های فارابی در سال آینده تأکید کرد: یکی از الوویت‏های حمایتی فارابی در سال 95 پرداختن به ژانرهای مهجور است. امیدوارم با تدبیری که امسال اندیشیده شد، سال آینده شاهد تولیدات بیشتری در سینمای کودک و نوجوان باشیم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی اضافه کرد: سعی ما بر این است که در سال آینده به ژانرهای کمتر توجه شده در سینمای ایران، بپردازیم و در حوزه فیلمنامه‏های طنز، خانوادگی و ارزشی سرمایه‏گذاری بیشتری را انجام دهیم.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.