سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بررسی آزاد سازی 150 متر از حریم کیفی رودخانه‌ها تا پایان سال

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان سال فاز دوم بررسی آزاد سازی 150 متر از حریم کیفی رودخانه‌های شهر تهران به شهرداری و وزارت نیرو ابلاغ می‌شود.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو  با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حفاظت از حریم رود دره‌های شهر تهران اظهار داشت: طی هفته‌های گذشته چندین جلسه هماهنگی به منظور ارائه راهکار‌هایی برای محافظت از حریم با حضور شهرداری و وزارت نیرو برگزار شد.

وی افزود: بعد از پایان جلسات هماهنگی قرار بر آن شد که شرکت مشاور بر روی حریم رودخانه‌ها بررسی‌های لازم را انجام دهد و نتیجه کار را به صورت دستور عمل اجرایی به شهرداری و وزارت نیرو ارائه دهد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها مقرر شد تا پایان سال مطالعات آزاد سازی 150 متر از حریم کیفی رودخانه‌های شهر تهران در فاز دوم به پایان برسد.

شاکری گفت: به همین منظور بودجه شرکت خاک ریزان که زیر مجموعه معاونت فنی عمران شهرداری است در سال 95 افزایش یافته است.

وی بیان کرد: بعد از پایان بررسی‌های بخشی از اراضی به تملک شهرداری در می‌آید، بخشی مورد بهسازی قرار می‌گیرد و بخشی از اراضی که دستور قطعی عدم ساخت و ساز برای آن‌ها صادر می‌شود جزء طرح تفکیک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.