سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلاق هایی که میلیاردها دلار برای هنرپیشه‌های سینمای جهان آب خورد+تصاویر

اجرای حکم طلاق، میلیاردها دلار برای مشهورترین هنرپیشه های جهان هزینه داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشا تودی، چهره های سرشناس  سینمای جهان برای جدا شدن از همسران خود میلیاردها دلار هزینه می کنند.

"مایکل داگلاس" بازیگر مشهور سینمای هالیوود پس از 23 سال زندگی مشترک درخواست جدایی از همسرش را به دادگاه تقدیم کرد. دادگاه، مایکل را ملزم به پرداخت 45 میلیون دلار به همسر سابقش کرد.


ازدواج "کوین کاستنر" بازیگر و کارگردان آمریکایی با هم دانشگاهی اش فقط  6 سال دوام آورد و اجرای حکم طلاق 80 میلیون دلار برای کوین هزینه در بر داشت.


 "هریسون فورد" بازیگر آمریکایی و از چهره‌های قدیمی هالیوود بیشتر از کوین با همسرش که نویسنده فیلمنامه بود زندگی کرد. آن دو در حدود 18 سال با هم زندگی کردند و در پایان راه این جدایی هریسون را 100 میلیون دلار به خرج انداخت.


"آرنولد شوارتزنگر" مدل، تهیه کننده، کارگردان، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی، است. وی پس از 25 سال زندگی مشترک، به همسرش خیانت کرد و یکی از خدمه منزل از وی باردار شد. آرنولد مجبور شد برای جدایی از همسرش 200 میلیون دلار بپردازد.


"مل گیبسون" بازیگر، کارگردان و تهیه‌کنندهٔ استرالیایی-آمریکایی دوبار ازدواج کرد. وی از همسر اولش 7 فرزند داشت و طبق حکم دادگاه مکلف شد 425 میلیون دلار به همسرش بپردازد. مل در هنگام جدایی از همسر دومش 375هزار دلار هزینه کرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.