سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی پرویز پرستویی از عوامل فیلم «دو»

آئین افتتاحیه فیلم سینمایی «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی در سینما فرهنگ با حضور عوامل فیلم و برخی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آیین افتتاحیه فیلم سینمایی «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی در سینما فرهنگ با حضور عوامل فیلم و برخی از هنرمندان برگزار شد.

پرویر پرستویی تهیه کننده فیلم با اینکه غایب این مراسم بود اما در متن نامه‌ای قدردانی خود را از حضور مهمانان مراسم و خوشحالی از آغاز اکران این فیلم ابراز کرد.

«با سلام و عرض ادب
امشب در آیین افتتاحیه فیلم «دو» در کنار شما بزرگواران نیستم و تنها به دلیل مشغله کاری ناچار به نگارش یادداشتی شدم تا از این طریق خوشحالی خودم را بابت آغاز اکران این فیلم ابراز کنم و حضور شما که دعوت عوامل را پاسخ گفتید را قدر بدانم.

فیلم سینمایی «دو» تجربه لذت‌بخشی برایم بود فیلمی شریف و قابل اعتنا که امیدوارم شما نیز مانند من از تماشای آن لذت ببرید.

حقیقتا لازم بود تا در این شب باشکوه در کنار مهمانان عزیز و عوامل خوب این فیلم بودم و از زحماتشان قدردانی می کردم اما از این طریق برای چندمین بار از زحمات سرکار خانم گلستانی به دلیل کارگردانی درخشان و تلاشهایی که برای این فیلم کشیدند و عزیزانی که برای به ثمر رسیدن این فیلم تلاش کردند، سپاسگذارم.

تشکر ویژه من از سرکار خانم ژاله علو گرامی است که لطفشان شامل حال بنده و گروه فیلمسازی «دو» شد و صدای دلنشین ایشان خاطره‌ای ماندگار از این فیلم به یادگار گذاشت».

در ادامه  اکثر عوامل و بازیگران فیلم روی صحنه آمدند و مهتاب نصیر پور به عنوان یکی از بازیگران این اثرگفت: به همه شما که برای دیدن فیلم تشریف آوردید خوش آمد می‌گویم و خوشحالم که با شما فیلم را می‌بینم. امیدوارم زحمات دو ماهه سال گذشته همه عوامل به بار بنشیند و فیلم را با آرامش ببینید و خود فیلم نیز اکران خوبی به دنبال داشته باشد.

سهیلا گلستانی عنوان کرد: احساس بسیار خوبی دارم که برای دیدن فیلم تشریف آوردید.صرف نظر از همه کاستی هایی که در فیلم و بخش کارگردانی، امیدوارم لذت هنرنمایی آدمهای حرفه‌ای این فیلم را از دست ندهید.

در ادامه برنامه برخی از عوامل و بازیگران فیلم به اتفاق از همکاری در فیلم «دو» ابراز خرسندی کردند و گفتند: همکاری با پرستویی، گلستانی و تمام عوامل حرفه‌ای فیلم بسیار لذت بخش و آموزنده بود و امیدواریم با اکران خوبی مواجه شود.

شایان ذکر است قرار بود در این مراسم بزرگداشت ژاله علو که بخش معرفی فیلم را در قالب آنونس بر عهده داشت برگزار شود که ظاهرا به علت کسالت و عدم حضور وی برگزار نشد.

در پایان آنونس معرفی فیلم با صدای ژاله علو پخش شد و در ادامه فیلم به نمایش درآمد.

در این مراسم هنرمندانی چون شاهرخ فروتنیان، عباس غزالی، میثم معراجی، پیمان شادمانفر، سهیلا گلستانی، مهتاب نصیر پور، محمد رحمانیان، روح الله برادری، مجید توکلی، کورش سلیمانی، سجاد افشاریان، سوگل خلیق و ...حضور داشتند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.