سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

سارقان سکه های طلا در دام پلیس

فرمانده انتظامی دزفول گفت: دو کلاهبردار حرفه ای و فروشنده سکه های تقلبی در دزفول دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی الهامی در تشریح این خبر گفت: این افراد کلاهبردار در تماس تلفنی و از طریق فضای مجازی با وعده فروش طلا و اشیای عتیقه به قصد کلاهبرداری تعداد 104 سکه طلا را از فردی سرقت کردند.

وی تصریح کرد: مالباخته با کلاهبرداران قرار گذاشته بود در ازای دریافت 1 کیلوگرم سکه عتیقه (تقلبی) تعداد 104 سکه بهار آزادی را که از محل فروش منزل مسکونی خود کسب کرده بود معامله نماید.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کلاهبرداران پس از حضور در محل قرار، مالباخته را مورد ضرب و شتم قرار داده و سکه های طلا را به سرقت بردند.

سرهنگ الهامی افزود: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد و شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت .

وی خاطرنشان کرد: بررسی تصاویر مربوط به طلاجات تقلبی در فضای مجازی توسط سارقان و وجود یک زخم بر روی انگشت یکی از افراد کلاهبردار به عنوان سرنخی از سوی پلیس آگاهی مورد پیگیری قرار گرفته و با دقت و تیزبینی ماموران متهم اصلی و همدست وی شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و متهم اصلی در بازجویی به طراحی این نقشه با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
بله و معمولا این کلاهبرداران در استان خوزستان و بیشتر اوقات در مسجد سلیمان و لالی هستند.