سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

جابه جایی 18هزار مسافر از فرودگاه زنجان

مدیر فرودگاه زنجان از جابه‌جایی ۱۷ هزار و۵۵۰ مسافر توسط این فرودگاه طی۱۲ ماه سال‌ گذشته خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۱۹۲ پرواز داخلی و ۳۴ پرواز خارجی انجام گرفته است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛محمدقاسمی افزود: طی سال گذشته ۱۷ هزار و ۵۵۰ مسافر از فرودگاه زنجان جابه‌جاشده‌اند.
وی اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۹۲ پرواز داخلی از فرودگاه زنجان انجام‌گرفته و ۱۲ هزار و ۴۸۲ نفر جابه‌جاشده اند.
مدیر فرودگاه زنجان ضمن بیان اینکه در ۱۲ ماه سال گذشته ۹۱ هزار و ۷۳۷ کیلوگرم بار داخلی از فرودگاه زنجان جابه‌جاشده است، تأکید کرد: ۳۴ پرواز خارجی هم در این مدت از فرودگاه زنجان صورت گرفته که پنج هزار و ۶۸ مسافر جابه‌جاشده اند.
قاسمی میزان بار خارجی جابه‌جاشده از فرودگاه زنجان طی ۱۲ ماه سال گذشته را ۱۰۵ هزار و ۳۸۵ کیلوگرم عنوان کرد.
وی به تعداد پروازهای غیر مسافری از فرودگاه زنجان هم اشاره کرد و یادآور شد: طی ۱۲ ماه سال جاری یک هزار و ۴۸۲ پرواز غیر مسافری اعم از نظامی، آموزشی، انتظامی و امدادی از این فرودگاه انجام‌ گرفته است.
مدیر فرودگاه زنجان یکی از اولویت‌های خود را توسعه ترمینال این فرودگاه در سال آینده دانست و تصریح کرد: ورودی سالن مسافری با توجه به محدودیت فضا، گنجایش و ظرفیت ورود و خروج را ندارد و فضای کنونی ترمینال از سه هزار و ۵۰۰ مترمربع به بیش هزار و ۵۰۰ مترمربع افزایش می‌یابد.
قاسمی گفت: توسعه پروازهای داخلی و خارجی هم از برنامه مهم فرودگاه در سال آینده خواهد بود و برای تحقق این امر مهم برنامه‌ریزی لازم را در دستور کاری خود قرار داده ایم.
وی ابراز کرد: اقدامات زیادی تا به امروز برای توسعه فرودگاه زنجان صورت گرفته که یکی از این اقدامات توسعه ترمینال فرودگاه زنجان است.
مدیر فرودگاه زنجان افزود:خوشبختانه تعدادپروازهای داخلی در استان افزایش یافته است.
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.