سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

حفاظت از منابع طبیعی تعطیل پذیر نیست

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان از مردم خواست هر گونه تخریب و تصرف در طبیعت را به سامانه ی 1504 اطلاع دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،خسروی از آمادگی کامل نیروهای یگان حفاظت در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی تعطیل پذیر نیست ، و از مردم خواست هرگونه دست اندازی به طبیعت، تخریب و تصرف اراضی ملی و آتش سوزی جنگل ها و مراتع را به شماره تلفن (1504 ) امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی برخی افراد فرصت طلب و سود جو گمان می برند همه جا تعطیل است و می توانند به انفال و منابع طبیعی دست اندازی کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان خاطر نشان کرد: یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی در ایام نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی این اداره در اقصی نقاط استان 24 ساعته مشغول گشت و مراقبت بوده و بشدت با زمین خواری و تخریب و تصرفات اراضی منابع طبیعی برخورد می کند.

خسروی ضمن آرزوی توفیق و سالی پر برکت برای همه، مردم را بهترین حامیان منابع طبیعی خواند و گفت: همکاری مردم با منابع طبیعی می تواند نقش مهم و اساسی در حفاظت از این مواهب الهی ایفا نماید.


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.