سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

لزوم توجه ويژه به كاهش آسیب‌های اجتماعی

توجه ويژه به كاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار با ابراز رضايت از اقدامات بسيار خوب انجام‌شده برای كاهش آسیب‌های اجتماعی استان ازجمله طلاق در سال گذشته، بر ضرورت اقدام و توجه ويژه به اين مهم در سال جاری نيز تأكيد كرد.

جلسه كارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی استان با حضور معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار، مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اعضای اين كارگروه در سالن شهيد موحدين استانداری برگزار شد.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار در این جلسه با بیان اينكه مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد نظام ،توجه و تأكيدات فراوانی بر مسائل فرهنگی و اجتماعی و اهميت و جايگاه اين مسائل دارند اظهار داشت: در حوزه وزارت كشور نيز ستاد فرهنگی و اجتماعی مديريت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تشکیل‌شده است كه به ‌زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.
محمدعلی طالبی ادامه داد: سال جاری سال پركاری از جهت اقدام و رسيدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی است و خوشبختانه طرح‌های مطالعاتي خوبي در اين راستا به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با همكاری سازمان‌های مردم‌ نهاد و بخش غيردولتی تدوین ‌شده و مرحله اجرايی شدن آن‌ها فرارسيده است.
وی با اشاره به اينكه در سال‌های گذشته‌ نگرانی هايی را در رابطه با افزايش نرخ طلاق در استان داشتيم افزود: خوشبختانه با اقدامات اساسی كه در اين موضوع انجام شد از اين ميزان افزايش نرخ طلاق فاصله گرفته‌ایم.
طالبی تصريح كرد: ضروری است با توجه به شرايط اجتماعی و فرهنگی استان و آسیب‌های اجتماعی كه به علت پديده مهاجرت با آن مواجه هستيم اقدامات اساسی را در حوزه طلاق در دستور كار دستگاه‌های مختلف ازجمله دادگستری، سازمان بهزيستی و كارگروه فرهنگی و اجتماعی استان قرار دهيم.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.