سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دستگیری جنگلبان شکارچی

جنگلبان یکی از مناطق جنگلی نکا شکارچی از آب درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رییس پارک ملی پابند گفت: این متخلف، جنگلبان یکی از شرکت های پیمانکار منابع طبیعی است که به بهره برداری از چوب در جنگل های حاشیه این پارک می پردازد.

علی کلانه افزود: نیروهای یگان محیط زیست این پارک ملی از مدتی قبل در جریان فعالیت های مجرمانه یک شکارچی متخلف قرار گرفته بودند اما هر بار که محیط بانان برای گشت و کنترل قصد ورود به جنگل را داشتند، این شکارچی نیز از طریق همکارانش از ورود مامورین مطلع می شد.

وی گفت: ماموران برای دستگیری این جنگلبان متخلف، این بار با خودروی شخصی راهی جنگل شدند و پس از مدتی جست و جو و پیاده روی، شکارچی متخلف را مشاهده کردند.

کلانه با بیان اینکه متخلف با مشاهده محیط بانان اقدام به فرار کرد، افزود: متهم در جریان فرار با یکی از محیط بانان گلاویز می شود و در جریان این درگیری هر دو نفر از بالای یک تپه به درون رودخانه سقوط می کنند که بر اثر آن مامور محیط زیست مجروح و شکارچی متخلف نیز بیهوش می‌شود.

رییس پارک ملی پابند گفت: شکارچی متخلف به‌وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل و از وی یک قبضه اسلحه شکاری، یک چاقو که دسته آن از شاخ گوزن است، یک ساطور، قطار فشنگ حاوی تعدادی فشنگ چهارپاره کشف و ضبط شد.

متهم پس از تشکیل پرونده به جرم شروع به شکار جانوران وحشی و تمرد از فرمان مامورین به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، شکارچی ، جنگل ، متخلف ، دستگیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.