سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن رضایی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت

سرلشکر پاسدار محسن رضایی دوم اردیبهشت ماه، با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با انتشار تصویر و جمله ای از حضرت امام (ره) این روز را گرامی داشت.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که سالها در سمت فرماندهی این نهاد انقلابی در دوران دفاع مقدس و پس از آن افتخار خدمت داشته است با انتشار تصویر و جمله ای از حضرت امام خمینی (ره) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

اگر سپاه نبود کشور نبود.

امام در مخالفت‌هایی که در سال‌های اول انقلاب با سپاه صورت می‌گرفت فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.» در حقیقت تجربه و تحلیل تاریخی امام از سقوط مشروطه و کودتای سپهبد زاهدی نشان می‌داد که استقرار و دوام انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بدون یک مدافع انقلابی ممکن نیست.

خنثی شدن ده‌ها توطئه، کودتا، جنگ، شورش و تجزیه‌طلبی نشان داد که تشخیص امام درست بوده است و علتِ شکست بیداری اسلامی در مصر، و ظهور تروریسم در سوریه و عراق نبود سازمان‌هایی مثل سپاه پاسداران بوده است. اگر سپاه نبود کشور به چندتکه تبدیل‌شده و نظام و انقلاب هم از بین رفته و امنیت مردم هم خدشه‌دار می‌شد. سالروز تاسیس این نهاد انقلابی را به همه پاسداران و آزادیخواهان جهان و به‌ویژه به خانواده پاسداران شهدای حرم تبریک عرض می‌کنم.
محسن رضایی
2 اردیبهشت 1395

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده بادهمه غیورمردان وطن
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
درودسردار