سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

بازدید استاندار از دریاچه نمک قم + تصاویر

استاندار قم در بازدید از دریاچه نمک قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بالقوه دریاچه نمک تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛استاندار قم در بازدید از دریاچه نمک قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بالقوه دریاچه نمک تاکید کرد.

سید مهدی صادقی استاندار قم  به همراه مدیران حوزه ی صنعت و گردشگری قم در سفری که بیش از ده ساعت به طول انجامید از دریاچه ی نمک قم بازدید نمودند.

استاندار قم در این بازدید تامین حق آبه های دریاچه نمک را در راستای حفظ و پایداری آن بسیار مهم برشمرد و گفت: در صورت عدم احیای این دریاچه و ایجاد بحران، همه ی استان های همجوار و پایتخت در معرض چالش های جدی همچون ریزگردها قرار می گیرند.

صادقی با اشاره به پتانسیل های بالقوه دریاچه نمک قم از جمله در بحث مواد معدنی افزود: ورود سرمایه گذاران به این بخش می تواند ارزش افزوده ی بسیاری خوبی را نصیب استان قم کند.

نماینده عالی دولت در استان  احداث راه دسترسی به دریاچه ی نمک از قم را ضروری خواند و با اشاره به ظرفیت های گردشگری این دریاچه، جذب گردشگران و افزایش درآمدهای استان در این زمینه را خواستار شد.

استاندار قم همچنین در بازدید از کاروانسرای تاریخی پاسنگان، آثار تاریخی را بخشی از هویت ملی دانست و خواستار احیاء و برنامه ریزی برای جذب گردشگران در این کاروانسرا شد.


بازدید از دریاچه نمک قم

بازدید از کاروانسرای مرنجاب

بازدید از کاروانسرای پاسنگان

انتهای پیام/ج - س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.