سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کروز: بینر‌‌ همان ترامپ است

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رئیس سابق مجلس نمایندگان را به سبب انتقاد از وی، به دونالد ترامپ تشبیه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه  ای پی تی ان، تد کروز، داوطلب نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، روز پنجشنبه جان بینر، رئیس سابق مجلس نمایندگان که وی را «شیطان واقعی» توصیف کرده است به دونالد ترامپ، نامزد پیشرو جمهوریخواهان تشبیه کرد. 

کروز که خود را برای انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان در ایالت ایندیانا در روز سه شنبه آماده می‌کند در مبارزات انتخاباتی خود به انتقاد نیش دار بینر واکنش نشان داد. 

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا این هفته در یک سخنرانی در دانشگاه استنفورد با به کار بردن لفظی وقیحانه گفت هرگز با فردی بد‌تر از کروز، که سناتور ایالت تگزاس است، کار نکرده است. 

روزنامه دانشجویی دانشگاه استنفورد این اظهارات بینر را گزارش داده است. 

کروز نیز گفت عملا هیچ‌گاه با بینر کار نکرده است. وی همچنین گفت بعید می‌داند که با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بیش از ۵۰ کلمه رد و بدل کرده باشد. 

وی در سخنرانی خود در فورت واین در ایالت ایندیانا گفت: «جان بینر شب گذشته حرف‌های جالبی زد. او اصلا حرفش را کوتاه نکرد. او با صراحت حرفش را زد. او اجازه داد ترامپ درونش بیرون بیاید.» 

کروز افزود: «چیزی که بینر از آن عصبانی است این است که مردم آمریکا از او حسابرسی می‌کنند. این عصبانیت برای همین است چون نظام فاسدی که بینر و هیلاری (کلینتون نامزد پیشرو دموکرات‌ها) طی سال‌های طولانی گرفتار آن بوده‌اند، با بودجه دونالد ترامپ کار کرده است. دونالد برای بینر چک می‌کشد. او برای هیلاری چک می‌کشد. او بودجه نظام فاسد را تامین می‌کند. این نظام به مردم پاسخگو نیست.» 

نامزد جمهوریخواه همچنین گفت: «این نبرد درباره آینده ملت ما و فرزندان ما و آینده نوه‌های ماست. بنابراین این مبارزه عملا درباره تد کروز و کارلی فیورینا (نامزد معاونت ریاست جمهوری وی) نیست. این مبارزه درباره همه ماست.»


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.