سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس فدراسیون تیراندازی؛

اعزام ملی پوشان با منابع مالی محدود ،کار دشواری است

هاشمی گفت : مشکلات مالی فدراسیون اعزام تیراندازان به آلمان را با مشکل مواجه کرده است .

مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دربخصوص شرایط اعزام تیم ملی تیراندازی به اردو آلمان تصریح کرد : فدارسیون درحال حاضر در شرایط مالی مساعدی نیست  با این وضعیت نمی توانیم تیم ملی را به آلمان اعزام کنیم چنانچه شرایط به همین منوال پیش برود مجبوریم سفر تیراندازان را لغو کنیم.

وی ادامه داد: منابع لازم راباید از کمیته ملی المپیک و یا وزرات ورزش تامین کنیم اما هنوز خبری از کمک مالی به فدراسیون نشد در حالی که تیراندازان باید دوشنبه اعزام شوند این مسابقات تاثیر زیادی در آمادگی ملی پوشان دارد و با توجه به زمان با قیمانده به مسابقات المپیک تیراندازان فرصتی برای برگزاری اردو های متعدد ندارند.

هاشمی افزود : به دنبال تامین بودجه برای اعزام تیراندازان یا با کمک وزارت ورزش یا همانند گذشته از طریق پول قرضی هستیم چون این اعزام برای تیم ملی بسیار حیاتی است .

رییس فدراسیون تیراندازی درباره برگزاری مسابقات قهرمانی اسیا اهداف پروازی در تهران گفت: مسابقات اهداف پرازی تهران به دلیل استقبال کم تیراندازان به تعویق افتاد و کنفدراسیون تیراندازی اسیا تصمیم گرفت این رقابت ها  را به بعد از المپیک موکول کند.

هاشمی تصریح کرد: همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی اهداف پروازی آسیا چند مسابقه دیگر برگزار می شود و چون با اردوهای تیراندازان برای المپیک تداخل پیداکرد رقابت ها قهرمانی اهداف پروازی پاییز 95 برگزار می شود اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.