سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برپایی جشن گل های باغ نبوت در سومین حرم اهل بیت (ع)

ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) اعلام شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی گفت: از ویژه برنامه های شعبانیه سخنرانی و مدیحه سرایی است که از امشب پس از نماز مغرب و عشا به مناسبت میلاد امام حسین (ع) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز می شود .
حجت الاسلام سلامی ادامه داد:جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) سه شنبه و چهارشنبه شب، همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی در حرم مطهر برگزار می شود .
وی بیان کرد: سخنرانی مذهبی، مداحی، گل آرایی حرم، پخش نقل و شیرینی و مولود خوانی از جمله ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) است .
حجت الاسلام سلامی ادامه داد :کارشناسان مذهبی نیز در ایام شعبانیه درباره فضایل و اعمال این ماه عظیم و نقش و جایگاه ائمه اطهار و فضائل و مناقب آنان سخنرانی می کنند.
حجت الاسلام سلامی تصریح کرد: پنجشنبه احیای شبانه، برپایی محفل انس با قرآن کریم، سفره صلوات، اجرای گروه تواشیح، قرائت دعای کمیل، اجرای برنامه سلام خادم و جشن میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) از دیگر برنامه های اعیاد شعبانیه در حرم نورانی حضرت شاهچراغ (ع) است .
انتهای پیام/ن
برچسب ها: برپایی ، جشن ، گل های ، نبوت ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.