سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود

همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، ‌امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: این مراسم‌ از روز دوشنبه 20 اردیبهشت‌ برابر با 2 شعبان آغاز می شود و تا روز جمعه 24 اردیبهشت مصادف با 6 شعبان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی اظهار کرد: مراسم ویژه میلاد امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و امام سجاد(ع) دوشنبه شب از ساعت 20:30 تا 22:30 با سخنرانی حجج اسلام و المسلمین حسین کوثری و حبیب الله فرحزاد و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. 

وی افزود: همچنین ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 11 تا 13:30 در رواق امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام داودنژاد در خصوص تبیین «خانواده رضوي» و مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: همچنین در این ایام فرخنده مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، سیدناصر کهربایی، سیدمصطفی حسین، محمد گلابگیر، جواد بحرینی،‌ محمد جعفرنژاد،‌ علی برادران، ‌رضا‌ زین‌العابدین به مولودی خوانی و مدیحه سرایی و شعرای آئینی همچون غلامرضا غلامپور، سیدرضا یعقوبی‌آل، ‌سیدروح‌الله مؤید و علی زمانیان نیز به شعر‌خوانی و گروهای سرود و تواشیح ولایت،  فدک الزهرا (س)، رضوان (ع)، ثامن‌الحجج(ع) و ولی‌عصر(عج) نیز به همخوانی می‌پردازند.

حسینی تصریح کرد: قرائت دعای پرفیض توسل و کمیل نیز از ساعت 21:15 تا 22:30 روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه 21 و 23 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که محمد موحدی‌نیا قرائت دعای توسل و‌ رضا‌ زین‌العابدین قرائت دعای کمیل را برعهده دارند.

وی یادآور شد: به همین مناسبت مراسم شعرخوانی ویژه زائران اردو زبان در نظر گرفته شده است که سوم شعبان قبل از نماز مغرب و عشا و با حضور شعرای آئینی در رواق کوثر برگزار خواهد شد. 




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.