سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلی در نطق میان‌دستور:

کشور امروز به عدالت و صداقت نیاز دارد

نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: خط تهمت و اغتشاش در کشور در لباس مقدس روحانیت نیز بروز کرده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: سال 95 سال مدیریت برنامه‌ای و اجرایی کشور پس از برجام است که فراز و فرودهای بسیاری برای رسیدن به آن طی شده است و حالا مردم منتظرند نتایج ملموس آن را حس کنند.

وی ادامه داد: عملکرد دولت‌های استکباری نشان می‌دهد که آنها همواره به دنبال فرصت‌طلبی و سودجویی هستند، آنها در هر شرایطی به دنبال منافع خود هستند و در این راستا از هر کاری مانند غارت اموال ایران، ممانعت از برقراری ارتباطی بانک‌های جهانی با کشور ما و هم‌چنینی افزایش داشتن ریسک سرمایه‌گذاری در داخل ایران دریغ نمی‌کنند.

جلیلی گفت: با توجه به شرایط مذکور می‌طلبد مسئولین نظام هوشیار باشند تا از منفعت‌طلبی قدرت‌های بزرگ جلوگیری شود.

 وی افزود: ضروری است همه دلسوزان نظام برای بهره‌گیری از فرصت‌ها و رفع موانع در مواجه با نظام بین‌الملل پشتیبان و همراه با سیاست خارجی جمهوری اسلامی و برنامه‌های دولت باشند.

نماینده مردم مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: سردرگمی مدیریت اقتصادی در طول سال‌ها برای دستیابی به مدلی که کشور را از تکانه‌های اقتصادی و فشارهای بین‌المللی رها سازد این تجربه را برای ما ایجاد نموده است که بایستی همه نخبگان، مدیران و فعالان اقتصادی بر سیاست‌ها و مدل اقتصاد مقاومتی متمرکز شوند.

جلیلی با اشاره به تعامل دولت و مجلس گفت: تعامل خوب دولت و مجلس در حاکم شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های یک ساله و 5 ساله توسعه‌ای و قانون‌گذاری نیازمند پشتیبانی و حمایت بخش‌های خصوصی تعاونی نهادهای عمومی و دولتی و همه فعالان اقتصادی است.

وی اظهار داشت: امروز دو جریان در جامعه ما فعال هستند یک جریان که چرخه آن تمرکز بر سلامت و صداقت و چرخه دیگر که متمرکز بر فساد است که چرخه سلامت به حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها و خدمت مردم در تلاش است و جان و مال و آبروی شخصی و سیاسی خود را برای رشد و بالندگی کشور در همه زمینه‌ها فدا می‌کند اما چرخه فساد با تکیه بر ثروت‌های بادآورده رانت‌های کلان، اقتصاد سیاه فعالیت‌های خود را گسترش داده و از ابزار تهمت، دروغ، جنگ برای بازی با آبرو مال و جان دیگران تلاش می‌کند.

نماینده مردم مسجدسلیمان تصریح کرد: اینکه به کدامین چرخه تعلق داشته باشیم امورات شخصی شغلی و سیاسی متفاوتی خواهیم داشت و علی‌رغم تأکییدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری و مسئولین دلسوز کشور در مبارزه با این چرخه متأسفانه تا کنون همچنان این چرخان با حرکت شتابان به کار حود ادامه می‌دهد و اهداف خود را دنبال می‌کند.

اسماعیل جلیلی گفت: داشتن تریبون‌های رسمی و  غیررسمی و نفوذ در افراد کشور کار برخورد با آنها سخت کرده است و با وجود بیش از 10 میلیون نفر تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و کمیته امداد و به زیستی و 6 میلیون متقاضی کار  که برای زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه در تلاش هستند را ببینیم.

وی افزود: امروز انحراف از ارزش‌های نظام و خط رهبری، استفاده سو از جایگاه و مناسب ادامه راه کسانی است که انسجام و یکپارچگی کشور را هدف قرار داده‌اند متأسفانه باید بگویم این خط تهمت و اغتشاش در کشور در لباس مقدس روحانیت نیز بروز کرده است ودر برابر روحانیت انقلابی و عادل قرار گرفته است و این جفای به رهبری است.

نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: کشور امروز به شدت به صداقت و عدالت و کارآمدی نیاز دارد.

اسماعیل جلیلی افزود از رئیس جمهور منتخب و وزرا تقاضا دارم که پروژه‌ها  و طرح‌های نیمه‌تمام را به پایان رسانم و موضوع استاندار خوزستان را که چرخه توسعه استان را به حرکت درآورده بود اما با این ضرب‌الاجل برکنار کردن او خسارت جدی‌ای ر ا به مردم و استان وارد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صحن علنی ، جلیلی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.