سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش علی دایی به تقلید صدایش در جشن پرسپولیس

علی دایی به تقلید صدایش در جشن پرسپولیس ، در صفحه اینستاگرامش با انتشار متنی واکنش نشان داد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی دایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش در واکنش به تقلید صدای وی در جشن پرسپولیس منتشر کرد: به نام برگزاری جشن سپاس تلاش دارند عقده هایشان را خالی کنند. نامدیرانی که با سهم خواهی پس از دربی و خروج از پیله خود و برش هر روزه کیک تولد، به یکباره تیم را از انگیزه خالی کردند و فرصت قهرمانی را از پرسپولیس و هوادارانش گرفتند، حالا تلاش دارند خود را برجسته و بزرگ نشان دهند و در این راه دلقک بازی هایشان تمامی ندارد.
ره گم کرده هایی که از بیراهه روابط سر از خوان شهرت و فوتبال درآورده اند، کاش می دانستند این به ظاهر ارثیه شیرین به هیچ فرهادی وفا نکرده است.
بزرگی امثال علی پروین را با ملیجک بازی هایتان نمی توانید سلب کنید و مافوق قسم خورده شان که همه تلاشش در راستای حذف خاک خورده ها و جایگزینی ناکارآمدهاست. این را باید تا حالا فهمیده باشد در جای جای دولت اگر هدف، تدبیر و امید باشد، در عرصه ورزش تبخیر امید است. ممنون از حمایت صادقانه استاد بزرگوار علی آقای پروین که بر من سمت معلمی دارد.

انتهی پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا دایی حق داره. اول که پرسپولیس معلوم نیست برای چی جشن گرفته. دوما سرگرمی جز این نبود که باعث تمسخر اسطوره فوتبال ما بشه
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خخخخخخخ...............