سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

كشف انواع كالای قاچاق به ارزش بيش از چهار ميليارد ريال در زنجان

فرمانده انتظامی استان از كشف انواع كالای قاچاق به ارزش تقريبی چهار ميليارد و 350 ميليون ريال در راستای طرح عمليات مبارزه با قاچاق كالا و ارز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحي در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران انتظامي شهرستان سلطانيه به يك دستگاه كاميون مشكوك و دستور ايست صادر كردند.

فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود : ماموران پس از توقف خودرو در بازرسی از آن 15 هزارو 386 ثوب البسه خارجي ، چهار دستگاه كولر گازي قاچاق و هت هزارو 997 عدد فندك گازي را كه در داخل كاميون جاسازی شده بود كشف كردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظاميی شهرستان ايجرود در حين كنترل خودرو هاي عبوري در داخل شهر حلب به يك دستگاه اتوبوس مشكوك ودر بازرسي آن هزارو 580 ثوب انواع البسه ، چهار دستگاه كولر گازي قاچاق و هت هزارو 997 عدد فندك گازي را كشف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالای كشف شده چهار ميلياردو 350 ميليون ريال است ، افزود : كالاهاي كشف شده به همراه متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی،اقئدام و عمل دانست و گفت: امنيت بستر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.