سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری: تمرکز بر رکورد شکنی مانع موفقیت تیراندازان شد

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: تمرکز بیش از حد تیراندازان بر رکورد شکنی مانع موفقیت آنها در مسابقات جهانی آلمان شد.

حسین امیری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی آلمان بیان کرد: این رقابت ها برای تیراندازان ما جنبه یک دیدار تدارکاتی داشت و این موضوع باعث شد که بیشتر ملی پوشان بر روی رکورد شکنی تمرکز کنند و در بسیاری موارد نتیجه مطلوب را کسب نکنند و این تفکر مانع از موفقیت آنها در کسب مدال طلای برخی مواد تیراندازی شد.

وی افزود: البته 8 ماه پیش در مسابقات جهانی استرالیا به علت طوفانی شدن هوا در ماده 50 متر خفیف عملکرد ضعیفی داشتیم و این موضوع کمک زیادی کرد تا برای سایر تیم ها ناشناخته بمانیم و در رقابت های آلمان قوی‌تر ظاهر  شویم و نتیجه بهتری رقم بزنیم.

امیری ادامه داد: با توجه به شناختی که از نقاط ضعف و قوت ملی پوشان به‌دست آوردیم برنامه تغذیه ای و تمرینات تکنیکی و بدنسازی ویژه ای برای اردوهای آمادگی تنظیم کردیم و در اردویی که از 5 خردادماه در تهران آغاز می شود طبق برنامه جدید برای پارالمپیک ریو پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: تیراندازی مانند سایر رشته ها نیست که بتوان به طور قطعی کشور یا تیم را قوی دانست و ما مبنا را بر قدرتمند بودن تمام تیم های حاضر در ریو می گذاریم و بر این اساس تمرین می کنیم. البته معتقدم تیم ملی ایران دارای تیراندازان بسیار حرفه ای است که با تمرکز و تمرین می توانند تمام مدالهای ریو را بدست اورند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.