سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميرعبداللهيان:

اكنون ضرورت توجه جامعه جهانی به مبارزه با تروريسم بيش از هر زمان ديگری احساس مي شود

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: اكنون ضرورت توجه جامعه جهاني به مبارزه با تروريسم بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اميرعبداللهيان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه هم زمان با برگزاری روز جهاني ملي افريقا در تهران از نقش نلسون ماندلا در مبارزه عليه نژادپرستي تجليل كرد و ضمن تبريك اين روز به مردم افريقا و سفراي قاره افريقا در تهران  افزود: جمهوری اسلامي ايران همكاری های همه جانبه خود با قاره افريقا را توسعه و تعميق مي بخشد.

وی افزود: رشد تبادل هيئت هاي عاليرتبه سياسي از جمله سفر روساي جمهور افريقاي جنوبي و غنا در ماههاي اخير به تهران ، همكاري هاي ايران و اقريقا شتاب بخشيد.

امیر عبدالهیان در ادامه بیان کرد: خوشبختانه قاره استعمار ستيز افريقا در مسير صحيح رشد و توسعه قرار دارد و ج ا ايران به تداوم همكاري ها و كمك هاي توسعه اي خود در افريقا ادامه مي دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تروريسم پديده شومي است كه بخش هايي از قاره سبز و غني افريقا را متاثر ساخته است به نحوي كه علاوه بر رشد افراط گرايي و ناامني ،  مانع جدي توسعه انساني ، اجتماعي و اقتصادي در برخي مناطق افريقا گرديده است . اكنون ضرورت توجه جامعه جهاني به مبارزه با تروريسم بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.