سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

همدانی ها پنج سهمیه المپیک دارند

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در حال حاضر پنج سهمیه برای اعزام به المپیک 2016 ریو برزیل داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رسول منعم اظهار کرد: مه لقا جام بزرگ در رشته تیراندازی، آرمین تشکری در والیبال و حمید زورآوند در پیاده روی سه ورزشکار اعزامی از همدان به المپیک ریو برزیل هستند.

وی اضافه کرد: همچنین سکینه خدابنده لو مربی تیم ملی تیراندازی و سیدعادل برقعی داور بین المللی تنیس هر دو از همدان جزو سهمیه کاروان ورزش کشورمان به بازی های المپیک 2016 ریو هستند.

منعم بیان کرد: در پارالمپیک نیز حمید اسلامی در دو ومیدانی و زهرا نجاتی عارف در والیبال نشسته بانوان دو سهمیه استان همدان محسوب می شوند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای میثم مصطفی جوکار گفت: باوجود رایزنی های صورت گرفته، این کشتی گیر آزادکار در فهرست اعزامی ها قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه تمامی ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی همدان از حمایت مالی ماهیانه برخوردار بوده اند، گفت: این روند حمایتی تا اعزام آنها به مسابقات المپیک ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: بهترین امکانات ورزشی نیز به صورت رایگان در اختیار این ورزشکاران قرار گرفته است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن عازم مسابقات المپیک و پارالمپیک شوند.

وی افزود: همچنین هیات های ورزشی المپیکی استان همدان از حمایت ویژه برخوردار هستند تا انگیزه ای برای ارتقا سطح کیفی سایر ورزش ها برای دستیابی به بهترین جایگاه قهرمانی و حرفه ای شود.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.