سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

احداث آزاد راه کنارگذر جنوبی در قزوین

آزاد راه کنارگذر جنوبی شهر قزوین به طول ۴۲کیلومتر احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛  مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: این پروژه را با ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می کند.

جعفر قزوینیان افزود : کنارگذر جنوبی قزوین ، تقاطع دولت آباد در محور قزوین به تاکستان را به سه راهی حصار خروان در آزاد راه قزوین به کرج متصل می کند و از محورهای مهم در استان محسوب می شود.

وی ادامه داد : با راه اندازی این پروژه مسافران و رانندگانی که از محورهای زنجان و همدان قصد سفر به استانهای تهران و البرز را دارند با عبور از این کنارگذر دیگر وارد شهر قزوین نخواهند شد.

وی اضافه کرد: کنارگذر جنوبی قزوین در دو سوی خود ترافیک را از طریق آزادراه قزوین، رشت و جاده اصلی قزوین، الموت به تنکابن به سمت شهرهای شمالی کشور عبور می دهد و به این ترتیب  مسیر کسانی که از جنوب و غرب قصد سفر به استانهای شمالی کشور را دارند با عبور از این کنارگذر کوتاهتر شده و با ایمنی و سهولت بیشتری راهی مقصد خود خواهند شد.

مدیر ساخت و توسعه راههای استان قزوین بیان کرد: با احداث این کنارگذر بخش زیادی از خودروهای سنگینی که  از محور استانهای قم، اصفهان و مرکزی وارد شهر قزوین شده و موجب سنگینی ترافیک و آلودگی های زیست محیطی می شوند با عبور از این مسیر به سمت مقصد مورد نظر خود حرکت کرده و وارد شهر قزوین نخواهند شد.

 وی گفت: پروژه احداث آزاد راه کنارگذر جنوبی قزوین به صورت دوبانده و چهارخطه،  برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی فراخوان عمومی شده است.

به گفته قزوینیان ،استاندار قزوین هم در  مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در اجرای پروژه احداث کنارگذر جنوبی قزوین شده است  .

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.